سنجش و ارزشیابی ، فرصتی برای یادگیری فراگیران است

کاشان (پانا) - رییس اداره تکنولوژی آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: هدف از تشکیل گروههای درسی، تضمین و بهبود کیفیت آموزشی و فرصتی است که تا در مدرسه مشکل درسی نباشد.

کد مطلب: ۹۹۰۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
سنجش  و ارزشیابی ، فرصتی برای یادگیری فراگیران است

سعیده اقارب پرست در نشست سرگروههای درسی آموزش و پرورش کاشان اظهار کرد: نبض آموزش و پرورش در اختیار معلمان است و سرگروههای درسی، طلایه داران آموزش در مناطق هستند که برای تربیت نسل‌های آینده این کشور تلاش می کنند.
وی افزود: رسالت گروههای درسی در پیشبرد اهداف نظام آموزشی ، رسالت خطیری است زیرا راهبری نظام آموزشی را بر عهده دارند و کاشان یکی از مناطق فعال در توسعه گروههای آموزشی است.
وی تصریح کرد: سرگروه های آموزشی علاوه بر کلاس درس، پیگیری توسعه علمی و آموزشی همکاران شاغل در هر کلاس را بر عهده دارند تا درهای کلاس درس باز شده و مسائل را به سبک علمی حل کنند.
وی تاکید کرد: گروههای درسی باید راهکارهایی را برای پیشرفت علمی فرهنگیان با جذب هم اندیشی همکاران در قالب نظارت بالینی، آموزش های ضمن خدمت و پژوهش های علمی ارایه کنند.
وی گفت: کاشان، یکی از مناطق حاصلخیز آموزشی و پژوهشی است که می تواند برای توسعه آموزشی منطقه، فعالیت هایی را به صورت بومی و قطبی در قالب آموزش های الکترونیکی ارایه کند.
اقارب پرست گفت: آموزش های ضمن خدمت، فرصتی برای کیفیت بخشی فرآیند آموزش است و حتی سنجش و ارزشیابی نیز فرصتی برای یادگیری فراگیران تلقی می شود .
دومین مجمع عمومی سرگروههای درسی مدیریت آموزش و پرورش کاشان با حضور رییس اداره تکنولوژی آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و مدیر و معاونان مدیریت آموزش و پرورش کاشان در مرکز تحقیقات معلمان این شهر برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار