عملیاتی شدن طرح رتبه بندی معلمان

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل به اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان اشاره کرد و گفت: این طرح به زودی عملیاتی می‌شود و احکام نیز از اول مهر ماه محاسبه خواهد شد.

کد مطلب: ۹۹۰۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
عملیاتی شدن طرح رتبه بندی معلمان

احمدناصری ، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در گفت وگو با پانا اظهار کرد: با وجود کمبودهایی که در سال گذشته پیش‌بینی شده بود اما در مهر ماه امسال هیچ کلاس درسی بدون معلم نبود.

او با بیان اینکه از ابتدای سال 300 معلم حق التدریس در انتظار جذب را از ابتدای سال جذب کردم، افزود: علاوه بر این از بین فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان، بخش غیردولتی و سربازمعلم ها نیز جذب نیرو داشتیم و در مجموع توانستیم 1343 معلم را در نیمه نخست سال جذب کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان به اجرای طرح معلم تمام وقت در اردبیل اشاره کرد و گفت: معلم به جای 24 ساعت، 30 ساعت تدریس می کند و 17.5 درصد به حقوق وی اضافه می شود که سال گذشته 350 نفر استقبال کردند و امسال این رقم به 1100 نفر رسید.

ناصری به اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان اشاره کرد و افزود: این طرح به زودی عملیاتی می‌شود و احکام نیز از اول مهر ماه محاسبه خواهد شد.

او همچنین به پرداخت مطالبات فرهنگیان اشاره کرد و گفت: از شهریور تا آبان ماه امسال، 120 میلیارد تومان مطالبات فرهنگیان پرداخت شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه پاداش بازنشستگان سال 97، مطالبات قبلی پاداش بازنشستگان از سال 88، در این پرداختی بود، گفت: همچنین فوق‌العاده مدیران مدارس، اضافه تدریس معلمان در سال 97، امتحانات تا دی ماه و سنوات ارفاقی معلمان استثنایی به همراه مطالباتی دیگر پرداخت شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار