برگزاری معارفه سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک ری

شهرری (پانا) - مراسم معارفه سرپرست جدید معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، با حضور مدیر آموزش و پرورش منطقه برگزارشد .

کد مطلب: ۹۸۹۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری معارفه سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک ری

در این برنامه بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در سخنانی با تقدیر از زحمات معینی‌فرد سرپرست پیشین معاونت آموزش متوسطه منطقه و آرزوی موفقیت برای حسینی صدیق، سرپرست جدید، وضعیت کمی و کیفی فعالیتهای آموزشی این معاونت را مطلوب ارزیابی کرد.

او در ادامه خواستار تلاش بیش از پیش در تمامی حوزه‌های کاری زیرمجموعه معاونت آموزش متوسطه با هدف کیفیت بخشی به برنامه‌های آموزشی شد و گفت: کسب رتبه‌های برتر مسابقات و رقابتهای استانی و کشوری در این معاونت نیازمند ارتقاء سطح علمی همکاران و دانش‌آموزان در مدارس است.

سیدعلی حسینی صدیق سرپرست جدید آموزش متوسطه ناحیه یک ری پیش از این کارشناس مسئول واحد آمار و بودجه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری بوده و سابقه تدریس و تصدی پست‌های کارشناسی و کارشناس مسئولی مقاطع ابتدایی و متوسطه و سرپرستی کارشناس مسئولی معاونت پشتیبانی را در کارنامه خود دارد.

او دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز بوده و هم اکنون دانشجوی مقطع دکترای اندیشه سیاسی واحد قم این دانشگاه است.

غلامرضا معینی‌فرد سرپرست سابق نیز معاون آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری است که از ابتدای شهریورماه امسال با حفظ سمت سرپرستی معاونت آموزش متوسطه منطقه را هم عهده‌دار بود.

در مراسم تکریم و معارفه سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری معاونین پشتیبانی،پرورشی و تربیت‌بدنی و جمعی از کارشناسان واحدهای متوسطه، ابتدایی، امتحانات، حراست و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری حضور داشتند.

/ خبرنگار: امجد امیری /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار