برای چهارمین دوره متوالی

احمد خوش حساب به عنوان رئیس انجمن خوشنویسان منطقه کاشان باقی‌ماند

کاشان (پانا) - انتخابات مجمع انجمن خوشنویسان ایران شعبه کاشان با حضور جمعی از استادان و اعضای این انجمن، رییس و معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۹۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
احمد خوش حساب به عنوان رئیس انجمن خوشنویسان منطقه کاشان باقی‌ماند

انتخابات انجمن خوشنویسان کاشان که برای انتخاب رئیس انجمن منطقه و یک نماینده در انجمن خوشنویسان ایران برگزار شد، احمد خوش حساب برای چهارمین دوره متوالی به عنوان رئیس انجمن خوشنویسان منطقه کاشان باقی‌ماند.
برای برگزاری انتخابات انجمن خوشنویسان، اعضای انجمن که دارنده مدرک ممتاز و فوق ممتاز هستند، دعوت شده و مجمع عمومی با حضور ناظر انجمن خوشنویسان ایران و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و شورای چهار نفره، رئیس انجمن خوشنویسان و نماینده انجمن برای حضور در انجمن ایران انتخاب شدند.
هدف از ایجاد شعبه های انجمن خوشنویسان، ایجاد زمینه تعامل و همکاری بین خوشنویسان شعبه و برقراری ارتباط بین آنها و همچنین تعلیم و ترویج هنر خوشنویسی در جهت اعتلا و توسعه فرهنگی و هنری است.
احمد خوشحساب، دارنده مدرک فوق ممتاز رشته خط شکسته نستعلیق و درجه دو هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.چاپ کتابهای ساقی عشاق، زبان و خط از دیروز تا امروز و شرح مختصری بر رساله منظوم سراط السطور، شرکت در بیش از 50 نمایشگاه داخلی و خارجی به صورت جمعی و برگزاری سه نمایشگاه انفرادی در دمشق سوریه، ونیز ایتالیا و حیدرآباد پاکستان از جمله پیشینه هنری وی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار