شرکت ۱۷۰۰ دانش آموز مهریزی در طرح همگام با کتابخانه

یزد پانا)ـ رئیس کتابخانه‌های عمومی مهریز از شرکت بیش از هزار و ۷۰۰ دانش آموز مهریزی در طرح همگام با کتابخانه‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۹۸۹۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
شرکت ۱۷۰۰ دانش آموز مهریزی در طرح همگام با کتابخانه

به گزارش خبرنگار مهر، سعید قریشی، پیش از ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه های مهریز با اشاره به اجرای طرح «همگام با کتابخانه همراه با مدرسه» اظهار داشت: در قالب این طرح، هزار و ۷۳۲ نفر از دانش آموزان مهریزی به عضویت کتابخانه‌های این شهرستان درآمدند.

وی افزود: در هفته کتاب کلاس‌های آموزش قصه گویی، نمایش‌نامه خوانی، نشست‌های کتابخوان، معرفی و جمع‌خوانی کتاب و آشنایی با خدمات و فعالیت‌های کتابخانه توسط کتابداران به دانش‌آموزان ارائه شد.

قریشی در این نشست گزارشی از فعالیت کتابخانه‌های شهرستان مهریز در سال جاری و هفته کتاب و کتابخوانی ارائه کرد.

اجرای طرح روستای دوستدار کتاب در ۵ روستای مهریز

مهدی دهقان‌زاده، بخشدار مرکزی مهریز نیز در این نشست اظهار داشت: مسئله حق انتفاع کتابخانه‌های روستایی روضه الشهدا میرک آباد و شهدای خورمیز با پیگیری دهیار و اعضای شورا رفع می‌شود.

دهقان زاده افزود: طرح روستای دوستدار کتاب در پنج کتابخانه روستایی ارائه شده و امید است که در سال جاری رتبه خوبی را در این جشنواره کسب کنند.

وی در بخشی از سخنان خود به برگزاری کلاس‌های محاسبات ذهنی با چرتکه اشاره کرد و ادامه داد: در کتابخانه مهر بهادران ۳۰ نفر از اعضای این کتابخانه در این کلاس‌ها شرکت کرده‌اند که در مسابقات شهرستانی ۱۵ نفر حائز مقام شدند و هفت نفر در مسابقات استانی کسب مقام کردند و یک نفر در مسابقات بین المللی ترکیه به مقام سوم دست یافت.

دهقان زاده از کتابداران خواست تا با برگزاری کلاس‌های آموزشی استعدادها را شناسایی و در جهت شکوفایی آن تلاش کنند.

گفتنی است؛ در این نشست برخی از اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز به بیان نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار