امام جمعه خیرآباد:فتنه و توطئه هنوز تمام نشده و باید هوشیار باشیم

ورامین (پانا) - امام جمعه خیرآباد با اشاره به اینکه آنچه تاکنون ما به دست آورده‌ایم در پیروزی مقاومت بوده است و از مذاکره و سازش چیزی جز خسارت حاصل نشده است.

کد مطلب: ۹۸۹۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه خیرآباد:فتنه و توطئه هنوز تمام نشده و باید هوشیار باشیم

حجت الاسلام جعفر طزری امام جمعه خیرHباد (ورامین) در خطبههای عبادی سیاسی جمعه این هفته خیرآباد بیان کرد: در هفته گذشته به دو مصداق مال حرام اشاره شد و امروز با کمک آیات قرآن به مصداق دیگری از مال حرام اشاره می‌شود ,در چند جای قرآن آیاتی در مذمت کم فروشی آمده و عذاب سختی برای آنان در نظر گرفته شده است.

او در ادامه افزود: در سوره مبارکه مطففین خداوند ویل، که نام چاهی در جهنم است را برای کسانی قرار داده که کم فروشی می کنند و در جریان حضرت شعیب نیز آمده که این پیامبر الهی یکی از توصیه هایش انصاف در فروش و پرهیز از کم فروشی است.

حجت الاسلام طزری گفت: نکته مهمی که در این جا باید دانست آن است که کم فروشی فقط در بازار کسب و فروش نیست بلکه هر کسی در هر کاری که انجام می دهد کوتاهی کند و حق آن کار را ادا نکند کم فروشی کرده و کارمندی که از ساعت کاری کم بگذارد و کارگری که کارش را به نحو احسن انجام ندهد شامل این آیات شریفه می شود.

امام جمعه خیرآباد ضمن عرض تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب سلام الله، اظهار کرد: حضرت زینب (س)کسی بود که برادر و امام خویش را یاری کرد و بار عظیم حادثه کربلا را به دوش کشید و پیام امام(ع) را تا درون کاخ یزید برد و یزیدیان زمان را رسوا کرد.

اوبا بیان اینکه کمتر از دو ماه تا انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده ، گفت: یکی از عوامل قدرت هر نظام پشتوانه مردمی آن نظام است هر کجا که مردم در صحنه باشند و از نظام حمایت کنند دشمنان نظام را ناامید خواهند کرد که یکی از عرص‌های حضور مردم، حضور در پای صندوق رای است.

حجت الاسلام طزری خاطرنشان کرد: حضور در پای صندوق رای مربوط به اصل نظام است و جدای از مشکلات به وجود آمده در نظام می باشد و شاید بتوان گفت کسانی که در انتخابات شرکت نکردند و از حق خود که قابل واگذاری نبود استفاده نکردند اگر در انتخابات شرکت می‌کردند شاهد بروز مشکلات از سوی بعضی افراد نبودیم.

او با اشاره به اینکه در آستانه یوم الله نهم دی قرار داریم گفت:نهم دی روزی است که مردم چشم فتنه آمریکایی غربی عربی عبری را کور کردند، عده ای به بهانه تقلب در انتخابات به خیابان‌ها ریختند و اصل نظام اسلامی را نشانه رفته بودند که مردم با بصیرت و ولایتمداری متوجه این فتنه شدند.

او بیان کرد: امروز باید به هوش باشیم چرا که فتنه و توطئه تمام نشده و اگر بصیر و هوشیار باشیم فتنه و توطئه نقش بر آب خواهد شد و دشمن تصمیم دارد کاری را که در جنگ و فتنه هشتاد و هشت و نود وشش نتوانست انجام دهد از طریق مذاکره صورت دهد به این ترتیب که ابتدا تحریم می کند، فشار تحریم‌ها را بیشتر می کند، امنیت نظام را تهدید می‌کند و از آن طرف اعلام می‌دارد که آماده مذاکره هستند و اگر می‌خواهید فشارها کم شود باید مذاکره کنید.

امام جمعه خیرآباد گفت: هدف آنها از مذاکره گرفتن نقاط قوت جمهوری اسلامی است باید در این جریان به هوش باشیم و بدانیم که مذاکره با آمریکا جز خسارت چیزی در بر ندارد کما اینکه در مسئله برجام این مطلب آشکار شد البته تمام مشکلات اقتصادی بر عهده آمریکا نیست بخشی از مشکلات به خاطر سوء مدیریت ها و عدم تلاش و کار جهانی است.

او خاطرنشان کرد: اگر مسئولین تلاش و کار جهادی را در دستور کار خود قرار دهند و تدابیر لازم را داشته باشند هرگز نیاز به مذاکره نیست و فشار حداکثری هم بی اثر و بی خاصیت خواهد شد.

خبرنگار:/محمدرضااردستانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار