تاکسی های شهرداری یزد به اپلیکیشن متصل می شوند

یزد(پانا)- رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از پیگیری برای اتصال تاکسی‌های شهرداری به اپلیکیشن جهت استفاده از خدمات اینترنتی و تاکسی آنلاین خبر داد.

کد مطلب: ۹۸۹۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
تاکسی های شهرداری یزد به اپلیکیشن متصل می شوند

محمدرضاشفیعی گفت: استقبال شهروندان از ناوگان عمومی پس از افزایش قیمت بنزین افزایش یافته است. این مساله گاهی به کمبود تاکسی در برابر تقاضای مردم منجر شده است.
وی زمان دسترسی مردم به تاکسی‌های شهرداری را سریع خواند و افزود: یکی از مشکلات اینست که نمی‌توانیم از خودروی ون در شهر یزد استفاده کنیم، زیرا این خودرو با فرهنگ این شهر سازگار نبوده و مورد استقبال قرار نمی‌گیرد.
شفیعی ادامه داد: ۱۷ دستگاه از اتوبوس‌های واحد جدید به رمپ دستی و برقی ویژه معلولان مجهز شد و یک مینی بوس مخصوص معلولان خریداری شده است.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد عمر ناوگان حمل و نقل را ۱۷ سال عنوان کرد و اظهار داشت: ۵۰ دستگاه اتوبوس در حال فعالیت هم اکنون ۱۷ سال عمر دارند و به صورت تک شیفت در حال تردد هستند مابقی اتوبوس‌ها از بخش خصوصی تامین می‌شود و یا اتوبوس‌هایی هستند که سال‌های ۹۵ و ۹۷ خریداری شد.
وی از درخواست تاکسی‌های اینترنتی برای فعالیت زیرمجموعه شهرداری خبر داد و گفت: در تلاشیم تا طی قرارداد با شهرداری کل کشور تاکسی‌های زیر مجموعه سازمان حمل و نقل شهرداری اعم از ۱۸۳۰ و ۱۳۳ را وارد اپلیکیشن جدید کنیم تا آن‌ها هم از خدمات اینترنتی و آنلاین استفاده کنند.
وی تأکید کرد که طبق ابلاغ دولت هیچ تغییر قیمت کرایه در حمل و نقل را نخواهیم داشت و مسافران می‌توانند تخلفات را به ما گزارش دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار