افتتاح مدرسه 3 کلاسه خیر ساز روستای آتشگاه شهرستان سرعین

اردبیل (پانا) - مدرسه 3 کلاسه خیر ساز روستای آتشگاه سرعین در مساحتی بالغ بر 180 متر مربع با حضور مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۸۹۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مدرسه 3 کلاسه خیر ساز روستای آتشگاه شهرستان سرعین

به گزارش پانا، در حاشیه آیین افتتاحیه آموزشگاه ۳ کلاسه خیر ساز روستای آتشگاه شهرستان سرعین مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس اردبیل گفت: مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان سرعین در طول دو سال گذشته یکی از فعال ترین و تاثیرگذارترین مجمع های خیرین در سطح استان می باشد.

دولت لطفی اظهار کرد : 26 مدرسه خیر ساز در قالب 96 کلاس درس در شهرستان سرعین افتتاح شده است که از نظر وسعت و جمعیت در مقایسه با سطح استان بیش از 6/6 درصد مدارس خیرساز در شهرستان سرعین افتتاح شده است.

او با اشاره به حذف کانکس از مدارس شهرستان سرعین، عنوان کرد: با تلاش ها و پیگیری های فرماندار، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و همچنین مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان کانکس و بخاری نفتی از سطح مدارس شهرستان جمع آوری شده است که قابل قدردانی می باشند.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان همچنین از آمادگی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس جهت تجهیز مدارس خیر ساز هم از نظر هوشمند سازی و هم دیوار کشی و محوطه سازی خبر داد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیز ضمن قدردانی از برادران انصاری به جهت ساخت مدرسه 3 کلاسه شهید رجایی آتشگاه، گفت: جریان تعلیم و تربیت به یک بستر مناسب احتیاج دارد و یکی از این بسترها، مکان و محیط امن و مناسب است که خیرین مدرسه با درک این موضوع مهم آموزش و پرورش را در این امر خطیر یاری می رسانند.

حسین محرمی اظهار کرد: در یک سال گذشته با همت خیرین بزرگوار 5 مدرسه مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفته است که عملکرد عالی محسوب می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار