وزیر آموزش و پرورش در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم:

در سند تحول بنیادین مهم ترین کارکرد آموزش و پرورش به سمت تربیت کردن است

تبریز ( پانا )- وزیر آموزش و پرورش با حضور در منزل شهید مدافع حرم تبریز "صادق عدالت اکبری" با مادر این شهید سرافراز دیدار و گفت وگو کرد.

کد مطلب: ۹۸۹۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
در سند تحول بنیادین مهم ترین کارکرد آموزش و پرورش به سمت تربیت کردن است

محسن حاجی میرزایی ظهر امروز در آغازین برنامه سفر خود به استان آذربایجان شرقی به همراه استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان ،به دیدار معلم فرهنگی و مادرشهید مدافع حرم "صادق عدالت اکبری"رفت و با وی گفت وگو کرد .

وزیر آموزش و پرورش در این دیدار، اظهار کرد: باعث افتخار است که افراد با سابقه ای همچون مادران شهید، سرمایه ی آموزش و پرورش کشور هستند.

وی افزود: تمام افتخار جامعه تعلیم و تربیت کشور نیروهای فرهیخته و فداکار است که با تربیت اسلامی ، فرزندانی پرورش داده اند که پاسداری از اسلام و کشور سرلوحه کارشان بوده است.

حاجی میرزایی در ادامه تاکید کرد: اگر بتوانیم ظرفیت دانش آموزان را با شناخت کافی بالا ببریم ایجاد معنویت کرده ایم چرا که در سند تحول بنیادین مهم ترین کارکرد آموزش و پرورش به سمت تربیت کردن است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در دهه های گذشته تغییراتی شتابزده را تجربه کرده است و اگر اجرای سند تحول هم شتابزده باشد به هدف نمی رسد، گفت:ما ماموریت داریم نظام سنجش چند ساحتی داشته باشیم.

گفتنی است در پایان این دیدار وزیر آموزش و پرورش از غفوری مدیر دبیرستان شاهد و مادر شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار