رییس کل دادگستری استان زنجان:

حمایت از صنایع دستی استان در راستای رونق تولید امری ضروری است

زنجان (پانا) - حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت، استان زنجان در حوزه صنایع دستی دارای پیشینه زیادی است، لذا حمایت از این صنایع امری لازم و ضروری است.

کد مطلب: ۹۸۹۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از صنایع دستی  استان در راستای رونق تولید امری ضروری است

رییس کل دادگستری استان زنجان رفع موانع تولید و معرفی صنایع دستی استان را از وظایف میراث فرهنگی و صنایع دستی استان برشمرد و افزود: توجه به این موضوع بستر ایجاد اشتغال و کمک به اقتصاد استان را فراهم خواهد کرد.

صادقی نیارکی توجه به نیاز ها و فراوانی استفاده از محصولات صنایع دستی را از موضو عات مورد توجه مجموعه میراث فرهنگی برشمرد واظهار کرد: باید به سمت تولیدات مجاز بریم وبا تولید برخی صنایع غیر مجاز از جمله قمه و قتاله از ورود خسارت به دیگران جلوگیری نماییم میراث فرهنگی و صنایع دستی از ورود به جریانهای سیاسی پرهیزکند.

وی با بیان اینکه میراث فرهنگی و صنایع دستی از ورود به جریانهای سیاسی و سیاسی بازی پرهیز کند تأکید کرد: ارتقاء کیفیت صنایع دستی و انجام کارهای حرفه ای و فنی مورد توجه این مجموعه قرار بگیرد.

رییس کل دادگستری استان زنجان به فراوانی اماکن و بناهای تاریخی در استان اشاره کرد و ادامه داد: چرا که برخی از این بناها به دوره‌های خیلی دور بر میگردد لذا مرمت و حفظ هویت تاریخی این اماکن بر عهده میراث فرهنگی می‌باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار