تعطیلی مدارس مقطع دبستان در اردکان

یزد (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی اردکان گفت: با توجه به آلایندگی هوا در ۴۸ ساعت گذشته و پیش‌بینی تداوم این شرایط تا روز پنجشنبه، تمام مهدکودک‌ها، پیش دبستانی‌ها و دبستان‌ها در شهرهای اردکان، احمدآباد و روستای ترک‌آباد در روز چهاشنبه تعطیل است.

کد مطلب: ۹۸۹۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
تعطیلی مدارس مقطع دبستان در اردکان

رقیه کرمانیان روز افزود: با بررسی شاخص کیفی شهر اردکان و احتمال افزایش آلایندگی در این شهر و با عنایت به اعلام پایداری شرایط جوی توسط اداره کل هواشناسی تا ۲روز آینده، طبق آیین نامه قانون هوای پاک بدلیل پیش بینی تداوم آلودگی هوا و با توجه به آیین نامه اجرایی و دستورالعمل مواقع اضطراری آلودگی هوا و لزوم تدابیر یک طبقه بالاتر از شاخص کیفیت هوا و همچنین نظر به قرارگیری شاخص کیفی شهر اردکان (بخش مرکزی) برای روز چهارشنبه در محدوده ناسالم برای تمام گروه ها، لازم است دستگاه ها اجرایی اقداماتی را به عمل آورند.

وی اضافه کرد: تا پایان هفته جاری هرگونه فعالیت عمرانی شهرداری که موجب تشدید آلایندگی هوا شود نیز ممنوع است.

کرمانیان ادامه داد: همچنین اداره آموزش پرورش مکلف است فعالیت ورزشی دانش آموزان مقاطع متوسطه و هنرستان ها را در فضای باز کاهش دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردکان اظهار امیدواری کرد که پنجشنبه و جمعه از شدت آلایندگی هوا کم و شرایط عادی و کیفیت هوای پاک در منطقه حاکم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار