برگزاری دوره آموزشی روش تدریس کتب سواد آموزی درآموزش و پرورش ناحیه یک ری

شهرری (پانا) - دوره آموزشی کوتاه‌مدت روش‌تدریس کتب درسی سواد آموزی، همزمان با هفته گرامیداشت نهضت سواد آموزی، در مدیریت آموزش و پرورش ناحیۀ یک شهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۹۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزشی  روش تدریس کتب سواد آموزی درآموزش و پرورش ناحیه یک ری

عباس یوسف اوغلی مسئول واحد سوادآموزی مدیریت آموزش و پرورش ناحیۀ یک شهرری در گفت و گو با خبرنگار پاناشهرستانهای استان تهران، هدف از برگزاری این دوره آموزشی را کیفیت بخشی و توانمندسازی آموزش دهندگان سوادآموزی منطقه عنوان کرد و گفت: اثربخشی هرچه بیشتر تلاش همکاران در امر تدریس مستلزم به‌روزرسانی آموخته‌های آنها است.

او در ادامه افزود: ترویج روشهای جدید تدریس به بزرگسالان بی سوادیا کم سواد با استفاده از اصول و فنون نوین سواد آموزی از جمله اصلی‌ترین دغدغدهای برپایی این دوره آموزشی بوده است.

سپس رحمت اله والی نژاد کارشناس مسئول واحد سوادآموزی مدیریت آموزش و پرورش ناحیۀ یک شهرری و مدرس دوره آموزشی روش‌تدریس کتب‌درسی سوادآموزی، نیز بیان کرد: این دوره کوتاه مدت در پنج روز و در مجموع به میزان 36 ساعت در واحد آموزشهای ضمن خدمت فرهنگیان منطقه برگزار شد.

او اظهار کرد: تعداد 25 نفر از آموزش دهندگان فعال و واجد شرایط واحد سوادآموزی مدیریت آموزش و پرورش ناحیۀ یک شهرری در این دوره آموزشی شرکت کردند و از کسانیکه در آزمون پایان دوره نمره قبولی کسب کنند تقدیر بعمل خواهدآمد.

در سال تحصیلی جاری تعداد بیست و پنج نفر آموزش دهنده کار تدریس به تعداد 375 نفر سوادآموز دوره های سه گانه سواد آموزی، تحکیم و انتقال را زیر نظر واحد سواد آموزی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برعهده دارند.

/ خبرنگار: امجد امیری /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار