فیلم کوتاه «پرواز ماهی‌ها»در جشنواره جهانی solidando ایتالیا

تهران (پانا) - فیلم کوتاه «پرواز ماهی‌ها» به کارگردانی و تهیه کنندگی محمد توریوریان موفق به دریافت جایزه تقدیر ویژه هیئت داوران از چهارمین جشنواره جهانی solidando ایتالیا شد.

کد مطلب: ۹۸۹۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
فیلم کوتاه «پرواز ماهی‌ها»در جشنواره جهانی solidando ایتالیا

«پروازماهی‌ها» که پیش از این موفق به دریافت مدال پلاتین از پنجاه و دومین دوره جشنواره هوستن آمریکا و جایزه بهترین فیلم ششمین جشنواره رنگین‌کمان استرالیا شده و به عنوان بهترین فیلم جشنواره «‪«VKRATZE‬»‪ ‬روسیه انتخاب شده است داستان ‬معلم جدید یک روستا را روایت می‌کند که پس از ورود به مدرسه متوجه جای سوختگی با سیگار روی دست یکی از دانش آموزانش که تنها دختر کلاس است می‌شود و همین موضوع سرآغاز ماجراهایی برای او است.

پرواز ماهی‌ها همچنین در ماه اسفند امسال در جشنواره kino شهر منچستر انگلستان حضور خواهد داشت این جشنواره قدیمی‌ترین جشنواره فیلم کوتاه در منچستر است.

عوامل و دست اندرکاران «پرواز ماهی‌ها» عبارتند از کارگردان و تهیه کننده: محمد توریوریان، نویسنده: آکو زندکریمی، مدیر فیلمبرداری: یحیی زاهدیپور‪، ‬تدوین و صداگذاری: سوران فهیم‪، ‬صدابردار: ارسطو مفاخری‪، ‬بازیگران‪: ‬کوروش شاهونه، فردین قادری، شیما ملایی، اکرم درویشی، مدیر تولید: آرمین پور محمد، عکاس: محسن یعقوبی‪، ‬ مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: سمیرا حسینی.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار