استاندار سیستان و بلوچستان:

پیگیری جدی مشکلات پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در دستور کار دستگاه های مربوطه قرار گیرد

زاهدان(پانا) - هفت دستگاه مرتبط در حوزه اقتصاد مقاومتی وجود دارد که باید مشکلات مربوط به این طرح‌ها را در هر بخش عنوان و درصدد پیگیری و حل آنها باشند. استاندار سیستان و بلوچستان این مسئله را عنوان کرده‌است.

کد مطلب: ۹۸۹۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری جدی  مشکلات پروژه‌های اقتصاد مقاومتی  در دستور کار دستگاه های مربوطه قرار گیرد

موهبتی، در نشست ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان اظهار کرد: دستگاه‌هایی که در حوزه اقتصاد مقاومتی نقش دارند باید همواره مطالب و اطلاعات خود را عنوان و اطلاعاتشان را مطابقت دهند.
او بیان کرد: جداول ارائه شده از سوی دستگاه‌های عضو ستاد اقتصادی نشان از کم کاری برخی دستگاه‌ها دارد که نیاز است هر چه سریعتر برطرف شود.
استاندار بیان کرد: در پروژه‌های مقاومتی و سایر پروژه‌های اقتصادی نیاز است بانک‌ها کمک کننده باشند.
او ادامه داد: پروژه‌های اقتصاد مقاومتی سال آینده باید در حوزه دانش بنیان و در تمام بخش‌ها چون گردشگری، محیط زیست و غیره انجام شود.
موهبتی گفت: ارائه آمار به تنهایی هیچ‌گاه کار آمد نبوده بلکه در کنار ارائه آمار باید تجزیه و تحلیل نیز صورت گیرد.
او تصریح کرد: در بخش پروژه‌های ملی سهم ما مطلوب نیست که نیاز است پیگیری شود.
رییس سازمان‌ مدیریت و برنامه‌ریزی نیز اظهار کرد: این چهارمین نشست ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان در سالجاری است که با دستور کار اصلی و مهم تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۹۸ برگزار شد.
مهرداد عرب اول ادامه داد: تبصره ۱۸ از محل منابع مختلف چون صندوق توسعه ملی، ردیف درآمدی هدفمندی یارانه‌ها و غیره در راستای وجوه اداره شده، کمک‌های بلاعوض و از این دست موارد در اختیار دستگاه‌های اجرایی بابت اجرای برخی پروژه‌ها قرار می‌گیرد.
او بیان کرد: تاکید تبصره ۱۸ بر برنامه‌های تولید و اشتغال است و هفت دستگاه اجرایی مهم در این بخش دخالت دارند.
رییس سازمان‌ مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این استان با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد استفاده بهتری می‌تواند از این تبصره داشته باشد.
او ادامه داد: در این نشست تاکید بر آن شد سهم مناسبی از محل اعتبارات تبصره ۱۸برای پروژه‌های سطح سیستان و بلوچستان بویژه در حوزه اشتغال جذب کنیم.
مهرداد عرب خاطر نشان کرد: با توجه به نگاه ویژه‌ای که به سیستان و بلوچستان وجود دارد تاکید بر آن شد تا مشکلات و موانع در حوزه تبصره ۱۸ طی لیستی تهیه تا در دیدار با رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی بیان و طرح موضوع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار