به صدا در آمدن زنگ یاریگران زندگی در اسفرورین

قزوین (پانا) - در همایش بزرگ طرح یاریگران زندگی زنگ یاریگران زندگی با حضور معاون پرورشی آموزش و پرورش و بخشدار اسفرورین در آموزشگاه شهید آوینی به صدا درآمد.

کد مطلب: ۹۸۹۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
به صدا در آمدن زنگ یاریگران زندگی در اسفرورین

در همایش بزرگ طرح یاریگران زندگی، زنگ یاریگران زندگی با حضور شعبانی معاون پرورشی منطقه و بازیار بخشدار اسفرورین در آموزشگاه شهید آوینی به صدا در آمد.

در این همایش بزرگ که با حضور معاون پرورشی و کارشناسان اداری، معلمان، دانش آموزان، بخشدار، اولیاء دانش آموزان برگزار شد، ابتدا آیاتی از قرآن کریم تلاوت گردید و سپس گروه سرود این آموزشگاه سرودی را به همین مناسبت اجرا کرد. در ادامه برنامه شعبانی معاون پرورشی آموزش و پرورش اسفرورین به عنوان سخنران این نشست بیان کرد: شما دانش آموزان حامی این طرح بزرگ یاریگران زندگی، باید در خانه و محیط جامعه آسیب های اجتماعی را جدی بگیرید و مدام به کسانی که به این آسیب ها دامن می زنند تذکر بدهید و همچون همیاران پلیس که یاریگران پلیس هستند، عمل کرده تا جامعه از این آسیب ها نجات یابد.

در ادامه برنامه ها زنگ طرح یاریگران زندگی توسط بازیار بخشدار اسفرورین به صدا درآمد و در پایان از نمایشگاه آسیب های اجتماعی بازدید شد.

لازم به یادآوری است در حاشیه این همایش، نقاشی همگانی دانش آموزان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار