پنجمین دوره مسابقات گلایدر در بوشهر برگزار می شود<span style="font-size:14px;">خداکرم نوروزی افزود : نحوه شرکت در مسابقه <span style="direction:rtl"><span style="unicode-bidi:embed"><span lang="FA"><span b="" lotus="">دانش آموزان مقطع ابتدایی «اول تا ششم

بوشهر (پانا)_ معاون سازمان دانش آموزی استان بوشهر گفت : سازمان دانش آموزی استان بوشهر با همکاری مرکز ساخت و پرواز هواپیماهای مدل ایران به منظور ایجاد و تقویت روحیه خلافیت، نشاط و علم آموزی دانش آموزان اقدام به برگزاری پنجمین دوره مسابقات ساخت و پرواز هواپیمای گلایدر با عنوان یادواره شهدای پرواز در سال تحصیلی 99-1398 نموده است .

کد مطلب: ۹۸۹۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
پنجمین دوره مسابقات  گلایدر در بوشهر برگزار می شود<span style="font-size:14px;">خداکرم نوروزی افزود : نحوه شرکت در مسابقه <span style="direction:rtl"><span style="unicode-bidi:embed"><span lang="FA"><span b="" lotus="">دانش آموزان مقطع ابتدایی «اول تا ششم
خداکرم نوروزی افزود : نحوه شرکت در مسابقه دانش آموزان مقطع ابتدایی «اول تا ششم» و مقطع متوسطه «هفتم تا دوازدهم» با تکمیل فرم ثبت نام و پرداخت مبلغ 50 هزار تومان می توانند در مسابقات ساخت و پرواز هواپیمای گلایدر شرکت کنند. او گفت : شرکت کنندگان (بصورت انفرادی یا تیمی دو نفره) در این مسابقه، کیت کامل گلایدر را تحویل می گیرند و با استفاده از راهنمای ساخت، هواپیمای گلایدر خود را تکمیل و پس از رنگ آمیزی برای شرکت در مسابقه پرواز آماده می شوند و به تفکیک مقطع تحصیلی و جنسیت، برای کسب مقام برتر استانی با هم به رقابت می پردازند. معاون سازمان دانش آموزی استان بوشهر گفت : اولیاء دانش آموزان نیز می توانند به همراه فرزندان خود در مسابقه شرکت و با استفاده از هواپیمای گلایدر ساخته شده ی فرزند خود با دیگر اولیاء به رقابت بپردازند. نوروزی اضافه کرد : به سه نفر برتر هر مقطع (ابتدایی دوره اول+ ابتدایی دوره دوم+متوسطه دوره اول+ متوسطه دوره دوم) به تفکیک جنسیت، لوح تقدیر، تندیس و جوایز نفیسی در مراسم اختتامیه اهداء خواهد شد.

ضمناً مشخصات شرکت کنندگان و تصویر فیش می بایست در سایت مسابقات گلایدر به آدرس اینترنتی www.glider9899.ir بصورت دقیق ثبت گردد.(در ثبت نام تیمی مشخصات هر دو نفر دانش آموز شرکت کننده می بایست در سامانه قید گردد)

در ثبت نام تیمی هر دو نفر می بایست از یک پایه و یک مدرسه باشند.(همکلاسی باشند)

نوروزی اشاره نمود : مهلت ثبت نام از اول دی ماه 98 لغایت پایان بهمن ماه تعیین شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار