معاون امور آموزشی سازمان نهضت سوادآموزی کشور: هر مدرسه می تواند یک مرکز نهضت سواد آموزی باشد

قرچک(پانا) - معاون امور آموزش سازمان نهضت سواد آموزی کشور گفت: با کمک دانش آموزان، روحانیون و تمام اقشار جامعه می توانیم در راستای اطلاع رسانی نهضت مبارزه با بیسوادی گام برداریم.

کد مطلب: ۹۸۹۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون امور آموزشی سازمان نهضت سوادآموزی کشور: هر مدرسه می تواند یک مرکز نهضت سواد آموزی باشد

علیرضا نخعی معاون امور آموزش سازمان نهضت سواد آموزی کشور درجمع معاونین سواد آموزی شهرستانهای استان تهران در کانون فرهنگی، تربیتی ملائک قرچک در سخنانی اظهار کرد: در قرآن کریم یکی از پر تکرار ترین کلمه، علم و سواد است که بیش از هفتصد و هفتاد بارتکرار شده است.

او در ادامه افزود:امام راحل در سال پنجاه و هشت نهضت سواد آموزی را پایه گذاری کردندو می خواستند ایران اسلامی رابه مدرسه ای پراز علم و دانش با بهره مندی همگان تبدیل شود.

معاون امور آموزش سازمان نهضت سواد آموزی کشور گفت: تاکنون بیست هزار نفر درکلاسهای علوم کامپیوتری نیزشرکت کردندو توانستند کامپیوتر را عملی یاد بگیرند.

نخعی بیان کرد: معاونت سواد آموزی سازمان نهضت سوادآموزی تا سی و شش موافقت نامه با ارگانها و نهادهامنعقد کرده و پانصد و هفتاد وهفت جلسه هم به ریاست استاندار برگزار شده و ما معتقدیم که برای سواد آموزی بایدهمه دست به دست هم داده وتا کنون در حدود هشتاد هزار کلاس سواد آموزی در کشور داریم که ظرفیت ما بیشتر است.


معاون امورآموزش نهضت سواد آموزی کشورخاطر نشان کرد :هر مدرسه ای می تواند یک مرکز نهضت سواد آموزی باشد و فقط یک مشکل اساسی داریم و آن این است که کسانی که از سواد بهره مند نیستند به راحتی در این کلاس ها حضور پیدا نمی کنند.

او افزود: ما می توانیم با کمک مردم و نهادهای مردمی این نهضت را هر چه بیشتر در جامعه احیاء کنیم و تمام تلاش ما براین است که برنامه هایمان را ساماندهی کنیم.

/خبرنگار:محمدرضااردستانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار