هواداران بدنبال شناسایی دروغگو؛ بحران استراماچونی و استقلال پیچیده شد

تهران (پانا) – انتشار شروط یازده‌گانه آندره‌آ استراماچونی برای بازگشت به استقلال، با واکنش سرمربی ایتالیایی روبرو شد و او مدیران استقلال را به دروغگویی متهم کرده است، وضعیتی که نشان می‌دهد راه بازگشت استراماچونی به استقلال سخت شده است.

کد مطلب: ۹۸۸۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
هواداران بدنبال شناسایی دروغگو؛ بحران استراماچونی و استقلال پیچیده شد

در حالی که طی روزهای اخیر با پرداخت طلب آندره‌آ استراماچونی، هواداران استقلال در انتظار بازگشت سرمربی محبوبشان به تهران بودند، طی 12 ساعت اخیر اتفاقات و اظهار نظرهایی رخ داد که نشان می‌دهد راه سرمربی ایتالیایی به تهران دورتر از قبل شده و به نظر می‌رسد هواداران این تیم محبوب باید خودشان را آماده حضور سرمربی جدید کنند.

رونمایی باشگاه استقلال از شروط استراماچونی

شب گذشته، باشگاه استقلال در سایت رسمی خود از شروط یازده‌گانه آندره‌آ استراماچونی برای بازگشت به استقلال رونمایی کرد که از میان آنها، استقلالی‌ها با دو شرط که از مهم‌ترین این شروط بودند مخالفت کردند تا نشان دهد راه رسیدن این سرمربی ایتالیایی به نیمکت استقلال دور است.

در بند 3 شروطی که باشگاه استقلال منتشر کرده، آمده است: « بلافاصله بعد از امضای نهایی قرارداد، کل مبلغ فوق الذکر باید به صورت یکجا، به شیوه‌ای مشابه و به شماره حساب آخرین پرداخت واریز شود. استراماچونی و دستیارانش تا زمانی که کل مبلغ فوق را دریافت نکنند، به تهران نخواهند آمد. » باشگاه استقلال اما در پاسخ به این شرط اعلام کرد که همانگونه که تاکنون مبلغ قابل توجهی از حق‌الزحمه استراماچوونی و همکارانش را پرداخت کرده، از این پس نیز حقوق ماهیانه به صورت مرتب و در موعد مقرر به حساب واریز خواهد شد.

همچنین در بند 7 باشگاه استقلال مدعی شده که استراماچونی خواسته است : « باید مبلغ خالص ۹۰۰ هزار یورو از سوی باشگاه استقلال برای انتقال بازیکنان جدید در نقل و انتقالات زمستانی سرمایه‌گذاری شود. » اما باشگاه استقلال با این بند هم مخالفت کرد و در پاسخ به آن نوشت: « همان طور که بارها در جلسات حضوری به استراماچونی تاکید شده بود، بودجه باشگاه برای جذب بازیکنان جدید خارجی حدود ۵۰۰ هزار یورو خواهد بود.»

استراماچونی پاسخ داد: آنها دروغ می‌گویند

اما به فاصله چند ساعت پس از انتشار این بندها توسط سایت باشگاه استقلال، آندره‌آ استراماچونی در اینستاگرامش پاسخ مطرح شدن این بندها را داد تا بحران بیشتر شود. او با انتشار متنی از عدم همکاری با او از زمان حضور در ایران سخن گفته و مدیران استقلال را متهم به دروغگویی کرده است و در اظهار نظری جالب توجه گفته است که مدیران این باشگاه با رفتن او از ایران خوشحال شده‌اند.

استراماچونی در بخش دیگری از متنی که منتشر کرده نوشته است: « آن‌ها بسیار عصبی شدند وقتی برخی تلاش‌های بالادستی سعی در بازگرداندن من داشتند، آن‌ها فردی را از داخل باشگاه مستعفی اعلام کردند، در حالی که هنوز در تمامی تعاملات رسمی باشگاه با وکلای من حضور دارد. »

اما نقطه بحران متن منتشر شده توسط استراماچونی، جایی است که او پاسخ برخی از بندهای جنجالی مطرح شده را داده است : « آن‌ها اعلام کردند من خانه دیگری خواسته‌ام و صحت ندارد، آن‌ها اعلام کردند من پول بیشتری خواسته‌ام و واقعیت ندارد. آن‌ها هر کاری کردند و می‌کنند تا نگذارند من به آن‌جا برگردم و تلاش می‌کنند شخصیت من را نزد هواداران و مردم تخریب کنند، همچون کاری که با همکارانم و به تازگی برخی بازیکنان انجام داده‌اند. »

استراماچونی با بیان اینکه بارها درخواست برگزاری کنفرانس مطبوعاتی کرده اما مدیران باشگاه استقلال مخالفت کرده‌اند، در پایان متنی که منتشر کرده نوشته است با راه‌های منطقی ایجاد شده برای پرداخت مشکلی برای بازگشت به ایران ندارد اما « آن‌ها (مدیران باشگاه استقلال) مدارک و اطلاعات جعلی منتشر کردند تا با آبروی من بازی کنند. آن‌ها نمی‌خواستند آن‌جا باشم و نمی‌خواستند برگردم. »

بدین ترتیب با شروط منتشر شده توسط باشگاه استقلال و سپس پاسخ استراماچونی به این ادعاها، به نظر می‌رسد راه سرمربی ایتالیایی برای بازگشت به تهران دورتر شده و حالا در این بین باید مشخص شود کدام یک از طرفین ماجرا دروغ گفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار