آمین صحرایی این بار با «پنجره » در راه کن

تهران (پانا) - فیلم کوتاه «پنجره»پس از پایان مراحل فنی برای حضور در جشنواره کن اماده خواهد شد.

کد مطلب: ۹۸۸۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
آمین صحرایی این بار با «پنجره » در راه کن

فیلمبرداری فیلم کوتاه «پنجره» به عنوان دومین فیلم آمین صحرایی، به تازگی به پایان رسیده و در حال حاضر این فیلم در مراحل فنی قرار دارد.
افشین غیاثی، پرستو قائد رحمت و رژینا میر سید
و حسن خان حسینی نقش هاى اصلى دومین فیلم کوتاه صحرایی را برعهده داشته اند.
فیلم پنجره در مدت زمان ۱۵ دقیقه و در لوکیشن های پامنار و امامزاده یحیی و نیز خانه ای تاریخی در خیابان انقلاب فیلمبرداری شده
و روایتگر روابط بین دختربچه ای لال و پدرش است.
عوامل «پنجره» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: آمین صحرایی،
مجری طرح و مشاور پروژه: جعفر گودرزی
دستیار یک و برنامه ریز: علی آشتیانی
تدوین: رضا تاریوردی،ایمان فراهانی ،مدیر فیلمبرداری: مهدی رضایی، صدابردار: محمدرضا شیبانی، طراح گریم: محسن دهقانی، مدیر تولید: الناز فاطری، عکاس: پرستو عادل، تهیه کننده: آمین صحرایی.
آمین صحرایی چندی پیش با ساخت اولین فیلمش با عنوان مر گ تدریجی جایزه بهترین فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم اوراسیای روسیه را در دو بخش فیلم‌ های زیر ۱۵دقیقه و بهترین فیلم ماه در بین تمام بخش‌ های کوتاه داستانی، مستند و سینمایی از آن خود کرد.
جشنواره بین‌المللی ماهانه فیلم اوراسیای روسیه جشنواره‌ ای مستقل برای فیلم‌ سازان مستقل است که تابستان در مسکو برگزار شد.
«مرگ تدریجی» همچنین به چهل‌ و دومین جشنواره Film Festival, California Mill Valley آمریکا راه پیدا کرد و در ۵ و ۸ اکتبر ٢٠١٩نمایش داده شد.
انتظار می روز با توجه به جشنواره های مختلف و جوایز متعددی که صحرایی با اولین ساخته خود به دست آورده است ،فیلم پنجره هم با توجه به مضمون و ساختار جذابش مورد توجه جشنواره های مختلف جهانی قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار