سرپرست معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

برای امر خطیرمعلمی حتما باید اشخاص از اصالت معلمی برخوردار باشند

تهران(پانا) - با حضور سرپرست معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، همایش تجلیل از مدیران مقطع ابتدایی آموزش و پرورش پاکدشت برگزار شد. .

کد مطلب: ۹۸۸۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
برای امر خطیرمعلمی حتما باید اشخاص از اصالت معلمی برخوردار باشند

در این نشست زینالی سرپرست معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران درسخنانی اظهار کرد: در راستای فعالیت‌های آموزشی پرورشی و با هدف تجلیل از تلاش و کوشش مدیران و راهبران برتر مقطع ابتدایی، همایش تجلیل از مدیران برتر ابتدایی به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در کانون شهدای فرهنگیان منطقه برگزار شد.

او در ادامه جایگاه معلم را بسیار رفیع دانست و بیان کرد: برای امر خطیر معلمی حتما باید اشخاص از اصالت معلمی برخوردار باشند و هر کسی را نمی‌شود در این جایگاه قرار داد، چرا که آینده کشور اگر بخواهد در مسیر تعالی و پیشرفت قرار گیرد به معلمان آن بستگی دارد و ما وظیفه داریم جایگاه معلمان را بیشتر تبیین کنیم.

زینالی با اشاره به آموزش و پرورش به عنوان سالم‌ترین و مقبول‌ترین نهاد جامعه تاکید کرد: جایگاه معلمی بسیار خاص و ویژه است و این قشر مهم ترین نقش را در جامعه و تربیت دانش آموزان ایفا می‌کنندو لذا لازم است این جایگاه را بدرستی بشناسیم و قداست آن را مورد توجه قرار دهیم چون معلمان اعتماد به نفس، احساس مسئولیت، ایثار، گذشت، تدین و کرامت انسانی را به آینده سازان می‌آموزند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار