برگزاری مسابقات مهیج رالی تفریحی خانوادگی و شتاب در کیش

هرمزگان(پانا)- یک دوره مسابقات مهیج و با نشاط رالی تفریحی خانوادگی و شتاب در جزیره کیش برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۸۸۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات مهیج رالی تفریحی خانوادگی و شتاب در کیش

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان و به نقل از روابط عمومی موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، به نقل از حسین نبوی رئیس هیأت اتومبیلرانی یکدوره مسابقات مهیج و با نشاط رالی تفریحی خانوادگی و شتاب برگزار خواهد شد.

نبوی در این مورد بیان داشت: با همکاری شرکت جهان نمای ترنم در تاریخ 27 دی ماه شاهد برگزاری یک دوره رالی تفریحی خانوادگی کیش خواهیم بود. این مسابقه رأس ساعت 9:31 صبح از محل پارکینگ تالار شهر شروع و پس از حدود 4 ساعت پایان می پذیرد و همچون سالهای پیش در مسیری حدود 100 کیلومتری در مناطق شهری و دیدنی کیش برگزار خواهد شد، کلاس های آموزش نقشه خوانی در روزهای قبل از مسابقه دایر خواهد بود. و در تاریخ 4 بهمن ماه یک دوره مسابقه شتاب بزرگ کیش را خواهیم داشت. این مسابقه که از علاقه مندان بسیاری در بین کیشوندان برخوردار است متاسفانه 2 سال به دلایل مختلفی برگزار نشد و خوشبختانه با حمایت شرکت جهان نمای ترنم، آپارات و فیلیمو، باند تفریحات هوایی و جامعه بازاریان کیش مجدد شاهد برگزاری آن خواهیم بود.

در این رقابت پرشور شاهد حضور خودروهای خاص جزیره و ایران در مسیر 400 متری باند پاراگلایدر برای نبرد بر سر صدم ثانیه ها خواهیم بود و تایم گیری بوسیله داوران مجرب فدراسیون و با دستگاه مخصوص مجهز به سیستم ثبت زمان با دقت هزارم ثانیه انجام خواهد گرفت.این مسابقه در کلاس های متعدد با توجه به خودروهای موجود در جزیره کیش برگزار خواهد شد.خودروهای شرکت کننده می بایست قبل از مسابقه تاییده لازم تست ایمنی و فنی را از هیأت اتومبیلرانی اخذ نمایند و جلسات توجیهی برای رانندگان در روز قبل از مسابقه برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار