شب شعر نگاه سپید در یزد برگزار می‌شود

یزد(پانا)- مراسم شب شعر نگاه سپید از سوی جامعه نابینایان و کم بینایان استان یزد و با حضور شاعران برجسته ملی و استانی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۹۸۸۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
شب شعر نگاه سپید در یزد برگزار می‌شود

جامعه نابینایان استان یزد در راستای بزرگداشت زادروز رودکی و تقویت حوزه ادبیات و شعر در بین افراد تحت پوشش خود، اقدام به برگزاری شب شعر با عنوان «نگاه سپید» می‌کند.

در این مراسم شاعران برجسته کشوری و استانی که تعدادی از آنها هم جزو جامعه نابینایان استان و کشور هستند در مراسم شرکت داشته و به شعرخوانی می‌پردازند.

موسی عصمتی شاعر نابینا، عالیه محرابی شاعر برجسته و برتر استان یزد و حسن خاتمی شاعر طنز پرداز کشوری از جمله شاعرانی هستند که در این مراسم به قرائت جدیدترین آثار شعر خود می‌کنند.

در این برنامه از سایر انجمن‌های ادبی استان یزد دعوت به حضور در این مراسم شده و انجمن‌های ادبی یادداشت نو، اوج هنر و جیحون در حضور داشته و شاعران آنها به شعرخوانی در این مراسم می‌پردازند.

احرامیان پور، غدیریان، الهام بخش، اثنی عشری، زارع، الهه سلطانی و ایمان شایق دیگر شاعرانی هستند که در این مراسم به شعرخوانی می‌پردازند.

علاوه بر شعرخوانی شاعران کشوری و انجمن‌های مختلف استان یزد، زینب قنبریان و فخرالسادات میرحسینی و فاطمه موحدی‌فرد هم شاعران نابینای استان یزد هستند که جدیدترین اشعار خود را در این مراسم قرائت می‌کنند.

این برنامه روز چهارشنبه چهارم دی ماه از ساعت 18 تا 21 در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور یزد واقع در بلوار دانشجو برگزار می‌شود و اجرای زنده موسیقی سنتی از جمله برنامه‌های جنبی این مراسم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار