بافق قطب فرهنگ و ادب کشور می‌شود

یزد(پانا)- فرماندار بافق: شهرستان بافق به قطب فرهنگ و ادب کشور تبدیل می‌شود.

کد مطلب: ۹۸۸۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
بافق قطب فرهنگ و ادب کشور می‌شود

زاده رحمانی در حاشیه مراسم رونمایی از "دفتر ۲۰ برگ انار" گفت: شهرستان بافق با محوریت شاعر پرآوازه وحشی بافقی، به قطب فرهنگ و ادب کشور تبدیل می‌شود.

وی همچنین از راه اندازی بنیاد وحشی بافقی و کنگره نکوداشت این شاعر نامی در این شهرستان خبر داد، گفت: در حوزه تالیف کتاب قدم‌های بزرگی تاکنون برداشته شده است و در سال جاری تاکنون ۱۷ کتاب از نویسندگان بافقی به چاپ رسیده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق نیز در این مراسم گفت: در راستای ترویج فرهنگ و ادب اصیل ایرانی و اسلامی اولین جشنواره ادبی هنری وحشی بافقی در سال جاری در بافق برگزار می‌شود.
ارجمند افزود: این جشنواره فرصت مناسبی برای معرفی شاعر شهیر بافق است و علاقمندان به ادب و فرهنگ نیز می‌توانند با شرکت در فراخوان مربوطه، به معرفی آثار خود در این زمینه بپردازند.
وی همچنین در خصوص رونمایی از"دفتر ۲۰ برگ انار" با بیان اینکه این دفتر " شامل ۲۰ غزل عاشقانه درباره انار از شاعر معاصر شهرستان محمدعلی قاسمزاده بافقی است که به بهانه شب یلدا منتشر شده است، گفت: این دفتر اولین اثر از مجموعه سروده‌ها و نوشته‌های محمد علی قاسمزاده بافقی است که انتشارات آرادمان آن را با طرح جلدی از حمیدرضا بیدقی به زیور طبع آراسته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار