معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر:

معلمان با بیش از دو سال سابقه کار از مزایای طرح رتبه بندی بهره مند می شوند

بوشهر(پانا)_معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: معلمان داری صلاحیت عمومی، تخصصی و حرفه ای با سابقه بیش از 2 سال سابقه کار از مزایای اجرای طرح رتبه بندی بهره مند می شوند.

کد مطلب: ۹۸۸۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
معلمان با بیش از دو سال سابقه کار از مزایای طرح رتبه بندی بهره مند می شوند

غلامرضا دانش فر در حاشیه نشست کارگروه استانی طرح رتبه بندی فرهنگیان اظهارداشت: طبق تصویب نامه 17 آذرماه هیئت وزیران، معلمان داری صلاحیت عمومی، تخصصی و حرفهای با سابقه بیش از 2 سال سابقه کار از مزایای اجرای طرح رتبه بندی بهره مند می شوند.

وی به شرایط بهره مندی فرهنگیان از اجرای طرح رتبه بندی اشاره کرد و ادامه داد: فرهنگیان براساس سابقه خدمت، دوره‌های آموزشی، نمرات ارزشیابی و بررسی سه صلاحیت حرفه‌ای، عمومی و تخصصی که توسط کمیته‌هایی ارزشیابی شده است در رتبه یک تا پنج جای می‌گیرند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: همکاران فرهنگی که در تاریخ 2 اردیبهشت 1394 دارای رتبه پایه، ارشد، خبره و عالی شده اند در رتبه های یک تا پنج تطبیق داده می شوند.

دانش فر با بیان اینکه طبق مصوبه سازمان امور اداری و استخدامی کشور برای اجرای این طرح، مشاغل اداری و آموزشی باید تفکیک شود افزود: طبق قانون معلم به عنوان نیروی آموزشی شاغل در مدرسه فقط دارای مزایای طرح رتبه بندی خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به اینکه سیستم حسابداری آموزش و پرورش استان از نقدی به تعهدی تغییر یافته است خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان برای شفافیت بیشتر در امور، بدهی ها و مطالبات همکاران را لحظه ای شناسایی و رصد کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار