مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه خبرداد:

احداث 55 زمین چمن مصنوعی برای نخستین بار در تاریخ ورزش استان

کرمانشاه (پانا) - رحیمی با تاکید براینکه توسعه زیرساخت‌های ورزشی را تنها منحصر به شهر کرمانشاه نکرده ایم، عنوان کرد: در هر شهرستان استان درحال حاضر حداقل یک پروژه ورزشی درحال اجرا داریم تا بتوانیم حتی در دورترین نقاط استان هم بسترهای رشد ورزش و قهرمان پروری را فراهم کنیم.

کد مطلب: ۹۸۸۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد
احداث 55 زمین چمن مصنوعی برای نخستین بار در تاریخ ورزش استان

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه توزیع عادلانه زیرساختها و امکانات ورزشی در شهرستانها و مناطق روستایی مستعد را اقدام مهم این اداره کل در راستای توسعه همه جانبه ورزش در سراسر استان ذکر کرد.

صابر رحیمی،از صرف 10 میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی و بهسازی مجموعه ورزشی آزادی خبر داد و با اشاره به تلاش‌ها برای توسعه و بروزرسانی زیرساخت‌های ورزشی کرمانشاه از سال گذشته تاکنون، اظهار کرد: با وجود شرایط و محدودیت ها ، سال گذشته موفق شدیم اعتبارات عمرانی حوزه ورزش استان را 200 درصد افزایش دهیم.

وی تصریح کرد:همین افزایش اعتبارات باعث شد تا بتوانیم اقدمات زیرساختی گسترده‌ای را در سطح استان آغاز کنیم و سالن‌ها و زمین‌های ورزشی بروزرسانی و یا جدید ساخته شوند .

رحیمی از احداث 55 زمین فوتبال چمن مصنوعی تنها در یکسال در استان خبر داد و گفت:این اتفاق برای نخستین بار در تاریخ ورزش استان در حالی رخ می دهد که در گذشته توجه کمتری به این بخش شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به اجرای هفت پروژه ورزشی در مجموعه ورزشی آزادی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های ورزشی استان اشاره کرد و گفت: از سال گذشته تاکنون نزدیک به 10 میلیارد تومان را برای نوسازی و بهسازی این مجموعه صرف کرده‌ایم تا همچنان پرقدرت به ارائه خدمات به جوانان شهر بپردازد.

وی احداث آکادمی پزشکی ورزشی، زمین چمن مصنوعی شماره دو، نوسازی زمین چمن طبیعی شماره یک، نصب صندلی در جایگاه تماشاگران زمین شماره یک، احداث سالن کبدی، دیواره استاندارد صخره نوردی و... را از جمله پروژه‌های به اتمام رسیده و یا درحال ساخت در مجموعه ورزشی آزادی عنوان کرد.

رحیمی با تاکید براینکه توسعه زیرساخت‌های ورزشی را تنها منحصر به شهر کرمانشاه نکرده ایم، عنوان کرد: در هر شهرستان استان درحال حاضر حداقل یک پروژه ورزشی درحال اجرا داریم تا بتوانیم حتی در دورترین نقاط استان هم بسترهای رشد ورزش و قهرمان پروری را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش وجوانان استان تعامل بسیار خوب وسازنده‌ای با هیات‌های ورزشی کرمانشاه دارد، عنوان کرد: همواره روی رفع مشکلات هیات‌های مختلف ورزشی تاکید داریم و تلاش می‌کنیم تجهیزات مورد نیاز را در اختیارشان قرار دهیم، اما از سوی دیگر انتظار داریم که تنها به دنبال اخذ کمک مالی از اداره کل نباشند، بلکه سعی در جذب اسپانسر برای فعالیت‌هایشان داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان بابیان اینکه امسال شکوفایی ورزش را در استان رقم زده‌ایم، عنوان کرد: رسیدن به این مهم تنها در سایه همدلی همه اعضای جامعه ورزشی استان بوده و می‌خواهیم با تداوم این همراهی‌ها رشد هرچه بیشتر ورزش استان را داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار