تمدید ارسال آثار به دبیرخانه بیستمین دوره پرسش مهر ریاست جمهوری

رشت (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: دانش آموزان و فرهنگیان می توانند آثار خود را تا تاریخ 12 دی به ادارات آموزش و پرورش مناطق ارسال و یا در سایت همگام بارگذاری کنند.

کد مطلب: ۹۸۸۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
تمدید ارسال آثار به دبیرخانه بیستمین دوره پرسش مهر ریاست جمهوری

به گزارش پانا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، جمیل عباسی غریب با اشاره به ثبت نام 41 هزار دانش آموز و فرهنگی در سایت همگام اظهار داشت: فراخوان آثار تا 12 دی ماه تمدید شده و آثار دانش آموزان متوسطه اول و دوم پس از دریافت از ادارات مناطق داوری و آثار منتخب به دبیرخانه کشوری ارسال می شود و نیروهای آزاد شاغل در مدارس غیردولتی نیز می توانند در این رقابت فرهنگی شرکت کنند. معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به اقدامات انجام شده در برگزاری این مسابقه خاطرنشان کرد: تشکیل ستاد استانی پرسش مهر 20 ، ارسال شیوه نامه استانی به ادارات مناطق، تهیه پوستر استانی فراخوان پرسش مهر، برگزاری نشست های توجیهی برای فرهنگیان و دانش آموزان و همچنین تهیه راهنمای ثبت نام پرسش مهر در سایت همگام از مهم ترین اقدامات آموزش و پرورش استان گیلان در پرسش مهر 20 ریاست جمهوری بوده است. عباسی غریب افزود: علاقه مندان به شرکت در مسابقه پرسش مهر می توانند آثار خود را در رشته های : داستان، مقاله، سرود، وب نوشت، شعر، حجم، مجسمه سازی، هنر مفهومی، خوشنویسی، فیلم کوتاه،کاریکاتور و ... ارائه کنند.

گفتنی است رئیس جمهور در روز بازگشایی مدارس با طرح پرسش مهر 20 اقدامات و چگونگی به کارگیری شیوه های مقتضی را در شاداب و دل پذیرترشدن محیط مدرسه خواستار شده بود.

در پرسش مهر 19 با موضوع مهارت آموزی، 55 هزار و 635 نفر رشته (فرهنگیان و دانش آموزان) در فراخوان پرسش مهر 19 شرکت کردند که پس از داوری و اعلام نتایج استانی آثار ، 102 اثر به دبیرخانه کشوری ارسال شد. کسب دو رتبه اول کشوری توسط فرهنگیان استان (رتبه اول فیلم کوتاه و داستان نویسی) و کسب سه رتبه کشوری توسط دانش آموزان استان( رتبه اول شعر، رتبه سوم رشته تصویرسازی و خوشنویسی شکسته نستعلیق) از نتایج کشوری این جشنواره بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار