معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار:

جشنواره گردشگری معلولین سالیانه برگزار شود

یزد (پانا) - معاون عمرانی استاندار در جلسه کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری‌ شورای اسلامی شهر یزد خواستار برگزاری سالیانه جشنواره ‌ملی گردشگری "یزد، شهر دوستدار معلول" شد.‌

کد مطلب: ۹۸۸۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "‌محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این نشست با تشکر از شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد در برگزاری جشنواره ملی گردشگری معلولین، گفت: این رویداد بهانه ای برای شروع کار و جدی تر شدن امر مناسب سازی معابر شد تا همه مسئولان، شهر را برای معلولان و تردد آنها آماده کنند و جشنواره ‌به طور سالانه در شهر یزد برگزار شود.
صادقیان خاطرنشان کرد: در پایش مشکلات، باید وضع موجود را شناسایی و هدف‌گذاری کنیم و این آمادگی وجود دارد که هر اقدامی را برای مناسب سازی شهر برای فعالیت و زندگی معلولان، انجام دهیم.
رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد نیز در این جلسه گفت: برخی این جشنواره را از یک رویداد عادی فراتر می دانند و اعتقاد دارند یک اتفاق انسانی بود و در سطح کشور نام یزد به عنوان شهر حامی حقوق شهروندی، پیشگام شد و توانستیم برند خوبی برای یزد رقم بزنیم.
"سپنتا نیکنام" ادامه داد: بستر شهر در دسترس و برند آن فراهم است و در تلاش هستیم بودجه های ‌لازم برای مناسب سازی شهر یزد تخصیص یابد.
گفتنی است در پایان این نشست از مسئولان و دست‌اندرکاران برگزاری اولین جشنواره ملی گردشگری معلولین و مدیر امور شعب بانک ملی استان برای مناسب سازی برخی شعب با اهدای لوح تقدیر، ‌تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار