همزمان با سفر جهانگیری؛

۲۳ طرح عمرانی و تولیدی در استان بوشهر افتتاح می‌شود

بوشهر(پانا) - در سفر معاون اول رئیس جمهوری به استان بوشهر، ۲۳ طرح عمرانی و تولیدی با اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

کد مطلب: ۹۸۸۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
۲۳ طرح عمرانی و تولیدی در استان بوشهر افتتاح می‌شود

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، در سفر معاون اول رئیس جمهوری به استان بوشهر، ۲۳ طرح عمرانی و تولیدی با اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

براساس برنامه‌ریزی انجام شده در این سفر یک روزه گلخانه ۷۵ هکتاری روستای بنداروز، آبیاری تحت فشار ۱۵۰۰ هکتاری و یک واحد پرواربندی سه هزار راسی گوساله در شهرستان دشتستان با مجموع اعتبار ۱۳۲میلیارد تومان و اشتغال پنج هزارو ۱۹۰ نفر به صورت فصلی و دائم توسط دکتر جهانگیری افتتاح خواهد شد.

بهره‌برداری از ۱۹ طرح بوم‌گردی با ۱۴ میلیارد تومان اعتبار نیز در این سفر انجام می‌شود.

همچنین در سفر معاون اول رئیس جمهوری به استان بوشهر سد قیز قلعه در منطقه دشت پلنگ شهرستان دشتی با حضور معاون وزیر نیرو با اعتبار ۱۴میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

همچنین در این سفر دهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و نمایشگاه گردشگری استان بوشهر توسط معاون اول رئیس جمهوری افتتاح و نخستین خانه موسیقی محلی جنوب کشور نیز توسط وزیر میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری افتتاح خواهد شد.

بر اساس این گزارش، برگزاری نشست‌ شورای اداری و همچنین برگزاری نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر نیز با حضور معاون اول رئیس جمهوری برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار