زورگیران از پیک‌موتوری‌های حامل غذا دستگیر شدند

تهران (پانا) - سه مرد جوان که اقدام به سرقت از پیک‌های موتوری حامل غذا کرده بودند، دستگیر شدند.

کد مطلب: ۹۸۸۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد
زورگیران از پیک‌موتوری‌های حامل غذا دستگیر شدند

به گزارش سایت پلیس، در تاریخ هجدهم مهرماه امسال پرونده‌ای با موضوع زورگیری به همراه یک متهم به نام فرید ۳۴ساله از کلانتری ۱۴۷ گلبرگ به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع داده و بنا شد تا با پیگیری‌های پلیس آگاهی دو همدست دیگر این فرد نیز شناسایی و دستگیر شوند.

درهمین راستا و در نخستین گام شاکی به مقر پلیس دعوت شد و گفت: در رستورانی به عنوان پیک مشغول به‌کار هستم، در روز حادثه یک سفارش غذا به مقصد تهرانپارس اعلام شد و پس از طبخ غدای سفارش داده شده، من برای تحویل غذا به آدرس اعلامی مراجعه کردم. با رسیدن به آن محل موتوروسیکلتم را پارک و قصد تحویل سفارش را داشتم که سه جوان به سمتم حمله ور و پس از تهدید با شوکر و ضرب و شتم سلاح سرد، غذا و مبلغ ۳۰۰ هزار تومان وجه نقدی را که همراهم بود، سرقت کرده و متواری شدند. من هم توانستم کمی این افراد را تعقیب کنم که در جریان آن متوجه شدم یکی از سارقان وارد ساختمانی در همان حوالی شد. که این اطلاعات را به ماموران کلانتری دادم و منجر به دستگیری یکی از متهمان شد.

همزمان متهم دستگیر شده نیز مورد بازجویی قرار گرفت و ادعا کرد که نشانی از همدستانش ندارد، در همین راستا نیز تحقیقات برای شناسایی دو متهم از شیوه‌های دیگر در دستورکار قرارگرفت و در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که پرونده‌های مشابه دیگری به همین شیوه در پایگاه چهارم پلیس آگاهی در حال رسیدگی است. با تجمیع این پرونده ها و مراجعه به محل‌های سرقت ، کارآگاهان موفق به شناسایی دو سارق دیگر و سپس مخفیگاه آنان در غرب پایتخت شدند که در همین راستا تردد این افراد تحت نظر قرار گرفت تا اینکه با اخذ مجوز از مقام قضایی هردو سارق در مخفیگاهشان دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ در باره این پرونده اعلام کرد:‌دربازجویی‌های انجام شده هر سه سارق به جرم خود اعتراف کردند که تاکنون ۲۱ تن از مال باختگان شناسایی شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار