آغاز دوره آموزش هنرهای نمایشی ویژه معاونان پرورشی مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری

شهرری (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری از برگزاری دوره آموزش هنرهای نمایشی ویژه معاونان و مربیان پرورشی مدارس در تالار جلال احمد منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۹۸۸۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز دوره آموزش هنرهای نمایشی ویژه معاونان پرورشی مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری

بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، در حاشیه افتتاحیه دوره آموزش هنرهای نمایشی،اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی، کیفیت بخشی به برنامه‌های پرورشی و تربیتی مدارس، به روز رسانی آموخته‌ها و توانمندسازی مربیان این حوزه و در نهایت ارتقاء سطح کیفی مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان است.

او در ادامه افزود: دوره آموزشی هنرهای نمایشی با حضور وحیدرضا قناعتیان مدرس اداره کل فرهنگی، هنری و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود و مباحثی شامل، مبانی هنرهای نمایشی،بایدها و نبایدهای تئاتر دانش آموزی و اصول نمایش نامه‌نویسی برای استفاده معاونان و مربیان پرورشی مدارس منطقه در برنامه درسی این دوره آموزشی ارائه خواهد شد.

نصیری با اشاره به این‌که برنامه درسی دوره آموزش هنرهای نمایشی در قالب هشت جلسه در چهار روز پیش بینی شده گفت: این دوره در قالب آموزشهای ضمن خدمت کارکنان آموزش و پرورش دایر شده و با شرکت شصت نفر از معاونان و مربیان تربیتی و پرورشی مدارس مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری تا یازدهم دی 98 ادامه خواهد داشت که در پایان به شرکت کنندگان گواهی نامه پایان دوره آموزشی اهداء خواهد شد.

/ خبرنگار: امجد امیری /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار