مهاجرت و حضور اتباع خارجی ، زمینه ساز وقوع آسیب های اجتماعی در اشکذر

یزد(پانا)-فرماندار اشکذر : مهاجرت و حضور اتباع بیگانه در شهرستان اشکذر را در وقوع آسیب‏های فرهنگی و اجتماعی به ویژه خرید و فروش مواد مخدر موثر عنوان کرد و افزود: انتظار می رود اداره کل اتباع و امور خارجی استانداری نگاه ویژه ای به طرح، برنامه و بودجه شهرستان اشکذر در خصوص ساماندهی اتباع داشته باشد.

کد مطلب: ۹۸۸۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
مهاجرت و حضور اتباع خارجی ، زمینه ساز وقوع آسیب های اجتماعی در اشکذر

فرماندار اشکذر در هشتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با بیان اینکه طرح های مقابله با اعتیاد باید به گونه ای دنبال شود که همه دستگاه های شهرستان به معنای واقعی کلمه احساس وظیفه کنند، گفت: موفقیت در حوزه مبارزه با مواد مخدر نیازمند هماهنگی، همدلی و هم افزایی دستگاه های شهرستانی است.

هادی هادی نسب افزود: برنامه ریزی های صورت گرفته در حوزه مواد مخدر شهرستان باید در راستای کاهش نرخ رشد این مواد افیونی به عنوان یکی از معضلات اجتماعی که امروزه گریبانگر خانواده ها شده است باشد.

فرماندار اشکذر مهاجرت و حضور اتباع بیگانه در شهرستان اشکذر را در وقوع آسیب‏های فرهنگی و اجتماعی به ویژه خرید و فروش مواد مخدر موثر عنوان کرد و افزود: انتظار می رود اداره کل اتباع و امور خارجی استانداری نگاه ویژه ای به طرح، برنامه و بودجه شهرستان اشکذر در خصوص ساماندهی اتباع داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار