در بازدید از مدارس روستاها توسط مدیر آموزش و پرورش کلات صورت گرفت؛

برای حل مشکلات مدارس راهکارهایی عنوان شد

کلات(پانا)- صبح امروز مدیر آموزش و پرورش کلات به همراه جمعی از کارشناسان اداری در ادامه روند بازدیدِ تعدادی از مدارس روستایی بخش_زاوین ، جهت عرض خداقوت در جلسه شورای_معلمان آموزشگاه شهید_علوی_زاوین حضور یافتند و در نشستی صمیمی با آنها به گفتگو پرداختند.

کد مطلب: ۹۸۸۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
برای حل مشکلات مدارس راهکارهایی عنوان شد

رمضان پروانه به همراه معاونت آموزش، کارشناس حراست و روابط عمومی از مدارس دبستان حضرت قائم(عج) روستای صالح آباد، شهید کرامتی روستای طاهر آباد بربریها، شهید دستغیب روستای طاهر آباد میانه و شهید قره‌نی روستای شورستان بازدید میدانی به عمل آوردند و ضمن عرض خداقوت به همکاران، مسائل و مشکلات موجود در مدارس را مورد بررسی قرار دادند و راهکارهای لازم ارائه شد.

سپس بعد از بازدید از مدارس جهت عرض خداقوت در جلسه شورای معلمان آموزشگاه شهید علوی زاوین حضور یافتند و در نشستی صمیمی با آنها به گفتگو پرداختند.

مدیر آموزش و پرورش کلات در این جلسه، مدرسه را کانون پیشرفت دانست و گفت: اثر گذارترین مولفه ی نظام تعلیم و تربیت در مدارس معلمان هستند ،و در سند تحول بنیادین یکی از وظایف مهمی که برای ما تعریف شده است تعلیم و تربیت تمام ساحتی و پرداختن به همه ی ابعاد وجودی یک انسان می باشد.

او در ادامه بیانکرد: اگر همه افراد اثر گذار در آموزش و پرورش با هم همگام باشند، به صورت تیمی و منسجم بوده و نگرش سیستمی داشته باشند قطعا حرکتی رو به جلو ، همراه با رشد و تعالی خواهیم داشت.

پروانه در جمع همکاران آموزشگاه شهید علوی زاوین عنوان کرد: آموختن مهارت هایی همچون ،آداب معاشرت، چگونه زیستن، زندگی اجتماعی، مشارکت پذیری، آموختن مسائل دینی و مذهبی و ... بر عهده ماست، چرا که ما در تعلیم و تربیت به دنبال تغییر رفتار هستیم و ان شالله با کمک هم چه در حوزه ستادی، چه در مدارس اقدامات مفیدی را رقم خواهیم زد و دانش آموزانی را تربیت خواهیم کرد که برای زندگی بهتر در آینده آماده باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار