دانش آموزان پژوهشگر ابرکوه تجلیل شدند

 ابرکوه (پانا) - مراسم تجلیل از پژوهشگران برترمدارس با حضور معاون فرماندار،مدیر آموزش وپرورش و جمعی از مدیران ومسئولین در پژوهش سرای میربقایی ابرکوه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۸۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان پژوهشگر ابرکوه تجلیل شدند

دراین مراسم معاون فرماندار، ضمن تقدیر از زحمات وپیگیری های مدیر پژوهشسرای میربقایی گفت: پژوهش سرا اقدامات شاخصی در حوزه پژوهش را انجام داده و سعی ما براین است که مشکلاتی که در این زمینه هست رابا همیاری وهمکاری حل کنیم.

وی با بیان اینکه امروز کشور نیازمند خروج از انجام پژوهش‌های صرف است گفت : باید تلاش کنیم،پیشتاز در امر پژوهش وتحقیق باشیم.

"علی اکبر اسحاقی" با یادآوری اینکه کتابهای مختلفی که تدوین وتالیف وترجمه شده نشانه این است که ما نیزظرفیت و استعداد وافری در زمینه تحقیق و پژوهش در زمینه های گوناگون داریم و باید در این مسیربیشترتلاش کنیم .

درادامه مدیرآموزش وپرورش گفت: نگاه مثبت به این گونه مراسم در دست یابی به اهداف ساحت های تعلیم و تربیت و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نقش بسیار موثر و بی نظیری دارد .

"محمد علی کریمی" کاربردی کردن آموزش ها ، ارتقای خودباوری دانش آموزان ، شناخت استعدادها و ایجاد محیط رشد و تعالی دانش آموزان را از اهداف برنامه های پژوهش سرا اعلام کرد .

سپس مدیرپژوهش سرا نیزبا اشاره به فعالیتهای پژوهش سرا گفت: امروز درابرکوه شاهد طرح های پژوهشی خوبی هستیم وتداوم این وضعیت منجر به نتایج مطلوبی می‌شود.
"اصغر اکرمی" به طرح کشت بدون آب دانیال فلاحزاده اشاره کرد که در جشنواره ملی ابن سینا مدال طلای این جشنواره را کسب کرد درجشنواره امارات نیز توانست مدال طلا را کسب کند.
وی افزود:طرح محمدرضاداوودی با عنوان طرح نگهداری حیوانات آزمایشگاهی در جشنواره خوارزمی توانست مقام سوم را کسب کند.

درپایان این مراسم از دانش آموزان برگزیده در پژوهسرای میربقایی با اهدا جوایزولوح تقدیر تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار