در گفت‌وگو با پانا

مهدی نوری: برخی مربیان، بازیکنان ما را هوایی کرده اند؛ آقایان دست از کارهای کثیف بردارند

تیمی که ۱۰۰ میلیارد هزینه کرده، قبل از نیم فصل زیر پای بازیکن ما نشسته است

تهران (پانا) – سرمربی موقت پارس جنوبی جم با انتقاد از بی‌اخلاقی‌های صورت گرفته پیش از شروع فصل نقل و انتقالات، تاکید کرد در صورت کم بودن اشتباهات داوری، جایگاه این تیم در میانه‌های جدول بود.

کد مطلب: ۹۸۸۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
مهدی نوری: برخی مربیان، بازیکنان ما را هوایی کرده اند؛ آقایان دست از کارهای کثیف بردارند

علیرضا دهقانی/ مهدی نوری در گفت‌وگو با خبرنگار پانا، با اشاره به وضعیت تیم پارس جنوبی پس از شکست مقابل پرسپولیس اظهار داشت: با اینکه مشکلات بسیاری در تیم وجود دارد اما بچه ها مقابل پرسپولیس عالی کار کردند و دیدید که تیم حریف با آن همه مهره و حمایت نتوانسته بود ما را شکست دهد اما در لحظات آخر اشتباه داور باعث شد تا گل بخوریم و در نهایت در ثانیه های آخر بازی را واگذار کنیم.

وی افزود: نمی‌دانم با این همه مشکلات چرا داوران حق ما را نمی‌دهند. این اشتباهات داوری هم باعث شده تا تیم با همه‌ی مشکلات مالی، نتیجه نگیرد. نمی‌دانم چه زمانی قرار است این اشتباهات داوری علیه تیم ما متوقف شود. مقابل استقلال گل سالم و پنالتی ما را نگرفتند، گل آفساید خوردیم، گل خطا خوردیم و این همه اشتباهات، امتیازات زیادی از تیم ما گرفته که اگر این طور نبود الان حداقل در میانه‌ی جدول بودیم.

مربی پارس جنوبی جم که بعد از استعفای کمالوند مسئولیت فنی این تیم را برعهده دارد، ادامه داد: من مدرک A آسیا را دارم و به همراه "جم رتبه" مسئولیت فنی تیم بعد از رفتن کمالوند به عهده‌ی ماست. دیدید که مقابل پرسپولیس عالی کار کردیم و می‌توانستیم با امتیاز خارج شویم. دقیقا با صحنه‌ی آخری که منجر به گل شد، یک متر فاصله داشتم و دیدم که فرشاد احمدزاده توپ را به اوت زد اما داور به نفع پرسپولیس گرفت و همان توپ به گل تبدیل شد و تیم ما باخت. اینها خیلی به تیم ما ضربه می زند. در حالی که می توانستیم از این بازی سخت، یک امتیاز روحیه بخش بگیریم.

مهدی نوری با انتقاد از برخی تحرکات علیه بازیکنان پارس جنوبی گفت: هنوز نیم فصل تمام نشده، برخی مربیان با بازیکنان ما مذاکره کرده‌اند و این باعث شده آنها هوایی شوند. برخی از بازیکنان دنبال فسخ قرارداد هستند تا به تیم‌های دیگر بروند. واقعا این کار اخلاقی نیست. برخی مربیان که استاد من هستند و برخی هم همدوره‌ای، دنبال هوایی کردن بازیکنان ما هستند. تیمی که 100 میلیارد هزینه کرده، قبل از پایان نیم فصل زیر پای بازیکن ما نشسته و می‌خواهد او را به تیم خودش ببرد. این کارها عاقبت ندارد و بهتر است آقایان دست از این کارهای کثیف بردارند.

وی در پایان با اشاره به بازی با پیکان خاطرنشان کرد: پیکان تیمی است که 5 سال سابقه‌ی بازی در آن را دارم. فرکی مربی من بوده و می‌دانم که همیشه دنبال پیروزی است. ما می‌خواهیم این بازی خانگی را با برد پشت سر بگذاریم. این دیدار سختی است که می تواند تا حدود زیادی سرنوشت تیم ما را تغییر دهد. پیکانی‌ها واقعا از لحاظ فنی تیم خیلی خوبی دارند و باخت‌هایی که آورده اند، بیشترشان را مستحق شکست نبودند. ما دنبال این هستیم تا با کمک هواداران این 3 امتیاز آخر را بگیریم و بعد به تعطیلات برویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار