رانندگان حق افزایش خودسرانه نرخ کرایه را ندارند

ارومیه (پانا) - اگر شهروندان به غیر از نرخ‌های کرایه مصوب تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها با افزایش قیمت خودسرانه از سوی رانندگان مواجه شوند می‌توانند تخلفات را گزارش کنند که در ارسرع وقت برخورد قانونی صورت گیرد.

کد مطلب: ۹۸۸۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
رانندگان حق افزایش خودسرانه نرخ کرایه را ندارند

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه اظهار کرد: افزایش کرایه تاکسی و اتوبوس طبق مصوبه وزارت کشور که برای شورای ترافیک استان‌ها ابلاغ می‌شود خرداد ماه هر سال اتفاق می‌افتد که طبق بخشنامه میزان درصد افزایش کرایه‌های تاکسی و اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی مشخص و اعلام می‌شود.

او عنوان کرد: در خرداد ماه سال جاری نیز افزایش نرخ کرایه‌های اتوبوس و تاکسی در ارومیه پس از پروسه قانونی که طی شده بود انجام و اعمال شده است.
مهدی مژدهی‌فر گفت: سازمان حمل و نقل بار و مسافر مجاز به افزایش خودسرانه نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس نیست مگر اینکه مصوبه‌ای از طرف وزارت کشور و سازمان دهیاری و شهرداری‌های کشور اعمال شود که این امر در سال جاری اتفاق افتاده است.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه در ادامه تصریح کرد: اگر شهروندان به غیر از نرخ‌های کرایه مصوب تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها با افزایش قیمت خودسرانه از سوی رانندگان مواجه شوند می‌توانند تخلفات را گزارش کنند که در ارسرع وقت برخورد قانونی صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار