مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افتتاح شد

کرمانشاه (پانا) - معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی از افتتاح رسمی مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر‌داد.

کد مطلب: ۹۸۸۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افتتاح شد

خزایی. گفت: این مرکز به منظور سامان دهی به آموزش های مهارتی و حرفه ای در زمینه علوم پزشکی و همگام با سایر مراکز در سطح کشور در کرمانشاه تاسیس شده است.

وی با بیان اینکه تربیت نیروی انسانی متخصص از اهداف راه اندازی این مرکز است. گفت: مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه این اجازه را به ما می‌دهد تا تربیت نیروی انسانی کارآمد بر اساس برنامه‌ریزی و خط و مشی‌های کلان فعالیت‌های مربوط به تربیت نیروی انسانی را شاهد باشیم.

وی با اشاره به اهمیت تربیت نیروی متخصص برای تأمین نیاز حوزه سلامت بسیار گفت:اگر ارائه سیاست‌ها، تعیین خط‌ مشی‌ها و برنامه‌ریزی بویژه در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به‌منظور ارائه خدمات و پاسخگویی به نیازهای جامعه بدون سامان بخشی آموزش مهارتی و حرفه‌ای در حوزه سلامت باشد، قطعاً در این زمینه با مشکلاتی رو به رو می شویم ،اما تربیت نیروی انسانی در سایه راه‌اندازی چنین مراکزی می‌تواند ما را در پیش بردن اهداف پیش رو یاری کند.

وی با بیان اینکه این مرکز به‌منظور بهره‌وری حداکثری از ظرفیت‌های موجود استان برای پیشبرد نظام آموزش مهارتی و حرفه‌ای در حوزه سلامت است افزود: راه اندازی آن مورد موافقت وزارت‌خانه قرار گرفته و پروانه تأسیس آن پس از بازبینی بازرسان و ارسال مدارک مستند، صادر شده است.

به گفته وی مرکز آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی تلاش می کند تا با سامان‌دهی آموزش‌های مهارتی و حرفه‌ای نظام سلامت بتواند نقشه راه مشخصی را برای استفاده از ظرفیت‌های موجود در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و حتی منطقه ارائه کند.

اولین دوره آموزشی و مهارتی دانشگاه با عنوان "دوره آموزش مقدماتی درمان غیردارویی اختلال مصرف مواد" ویژه روانشناسان در دی ماه سال جاری اجرا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار