خلیل‌آبادی: هویت و هوای شهر ری فدای بی‌توجهی مسئولان شده است

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت هویت و هوای شهر ری فدای بی‌توجهی شده است در حالی که طبق ماده ۶۰ برنامه سوم به تعطیلی کارخانه‌‌های شن و ماسه در شهر رای داده شده است، اما در اجرای آن تعلل صورت می‌گیرد.

کد مطلب: ۹۸۸۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
خلیل‌آبادی: هویت و هوای شهر ری فدای بی‌توجهی مسئولان شده است

حسن خلیل‌آبادی در جلسه امروز شورای شهر تهران با تاکید براینکه شهرری این پروژه‌ها را با امکانات منطقه‌ای و مشارکت بخش خصوصی راه‌اندازی کرده است، عنوان کرد: امیدوارم مشارکت بخش خصوصی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

عضو شورای شهر در ادامه نسبت به آلودگی هوا هشدار داد و گفت: در این خصوص به شهرداری و سازمان حفاظت محیط زیست تذکر می‌دهم، چراکه اکنون تابلوی شاخص آلایندگی هوا در شورا عدد ۱۲۷ را نشان می‌دهد، درحالیکه این شاخص در شهرری به ۱۸۰ رسیده است. از جانب مردم به ویژه شهروندان ری که شاخص آلایندگی آن در مرز خطرناک قرار دارد، خواستار رسیدگی فوری و توقف فعالیت‌های دودزا و دارای آلایندگی هستم.

وی با تاکید براینکه ری هم هوایش و هم هویتش فدای بی‌توجهی شده است، اظهار کرد: در ماده ۶۰ برنامه سوم به تعطیلی کارخانه‌‌های شن و ماسه در شهر رای داده شده است، اما در اجرای آن تعلل صورت می‌گیرد، شب‌ها نزدیک به 2 هزار اتوبوس در شهرری توقف می‌کنند و نیروگاه بعثت و نیروگاه ری به فزایندگی آلاینده‌ها کمک می‌کند، بااین حال هیچ تصمیمی برای بهبود وضع گرفته نشده است.

عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش با اشاره به مطالبه سالمندان، کودکان و بیماران خاص گفت: از جانب این افراد که سلامتی‌شان در گرو تصمیمات ما است، تقاضا می‌کنم چاره‌ای برای این وضع اندیشیده شود، تعطیلی مدارس و اجرای طرح زوج و فرد چاره‌ساز نیست، این امر نیازمند اراده و عزم جدی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار