برگزاری جشن قرآنی در آموزشگاه شیخ العراقین بیات منطقه 12

تهران (پانا) - مراسم جشن قرآنی ، به مناسبت هفته عترت و قرآنی در آموزشگاه شیخ العراقین بیات منطقه 12 برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۸۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن قرآنی در آموزشگاه شیخ العراقین بیات منطقه 12

مجید اسدی، مدیر آموزشگاه پسرانه شیخ العراقین، به مناسبت هفته عترت و قرآنی اواخرروزهای پاییری آذرماه، اقدام به برگزاری جشن قرآن برای دانش آموزان نمود. فاطمه برزکار، مسئول گفتمان دینی مدرسه نیز در برگزاری این جشن زیبا و به یاد ماندنی همکاری بسیار بالایی با اسدی، مدیر آموزشگاه داشت.

برنامه، با تلاوت آیاتی از قرآن مجید با صدای دلنشین امیرحسین حیدری، قاری قرآن شروع شد. و با طنین سرود جمهوری اسلامی ایران ، و اجرای برنامه‌ ی حاملان قرآن، ادامه پیدا کرد.سپس، تعدادی از دانش آموزان آموزشگاه سرود دانش آموزی در رابطه با قرآن را با هماهنگی خوبی اجرا کردند.

هادی اسلامی، مجری برگزاری مسابقه برای شرکت کنندگان در این مراسم، مسابقه قرآنی را ترتیب داد. محمد حسین شکریان، حافظ بین المللی قرآن و نهج البلاغه در این مراسم برای دانش آموزان و شرکت‌کنندگان، آیه هایی از قرآن مجید را با زبان انگلیسی قرائت نمود.

در ادامه شکریان، برای دانش آموزان از خطبه های نهج البلاغه سخنرانی کرد. آموزشگاه شیخ العراقین از نظر اقتصادی از ضعیف‌ترین مدارس منطقه ۱۲ است. اسدی، برپایی مراسم جشن قرآن را ایجاد انگیزه و تلاش برای یادگیری قرآن بیان کرد‌. و در پایان مراسم، از شرکت کنندگان پدیرایی به عمل امد وبه همه دانش آموزان آموزشگاه ، و دانش آموزان برتر قرانی جوایزی اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار