رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل خبر داد:

مرحله آموزشگاهی مسابقات، قرآن، عترت و نماز در سراسر استان زنجان برگزار می‌شود

زنجان (پانا) - رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان زنجان با اعلام برنامه‌های هفته قرآن و عترت گفت: مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۹۸۸۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
مرحله آموزشگاهی مسابقات، قرآن، عترت و نماز در سراسر استان زنجان برگزار می‌شود

محمدجواد رضایی رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان زنجان، به برنامه‌های هفته قرآن و عترت آموزش و پرورش اشاره و اظهار کرد: این هفته از ۲۳ آذرماه آغاز می‌شود و تا ۱ دی ماه ادامه دارد که در این هفته برنامه‌های مختلفی در مناطق چهارده‌گانه پیش‌بینی شده است.

وی برگزاری مرحله آموزشگاهی مسابقات، قرآن، عترت و نماز را از مهمترین برنامه‌های این هفته برشمرد و گفت: این مسابقات با شرکت ۶۰ هزار دانش‌آموز در مقاطع تحصیلی مختلف سراسر استان آغاز می‌شود.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: برگزاری آیین جشن تکلیف، دیدار با مراجع و علمای دینی، دیدار با پیشکسوتان قرآنی، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از حافظان جزء ۳۰ و تجلیل از خیران و واقفان قرآن از دیگر برنامه‌های این هفته است.

این مسئول یادآور شد: جلسات گفتمان دینی با موضوع انتظار، مهدویت و امام‌شناسی در بیشتر مدارس متوسطه در دستور کار قرار دارد که برای این کار روحانیون به مدارس اعزام می‌شوند.

رضایی در پایان به برگزاری محافل قرآنی در مناطق و مدارس اشاره کرد و گفت: در راستای عدالت آموزشی اساتید قرآنی به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار