رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین:

نکات راهبردی وزیر آموزش و پرورش در اولویت برنامه های سازمان دانش آموزی قزوین قرار می گیرد

قزوین (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین با تشریح دیدار مدیران استان‌های سازمان دانش‌آموزی با وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: نکات راهبردی وزیر محترم آموزش و پرورش در اولویت برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی قزوین قرار می‌گیرد.

کد مطلب: ۹۸۸۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
نکات راهبردی وزیر آموزش و پرورش در اولویت برنامه های سازمان دانش آموزی قزوین قرار می گیرد

جبار حسنعلی‌پور در جلسه هم‌اندیشی کارشناسان سازمان دانش‌آموزی استان‌قزوین، اظهار کرد: وظیفه سازمان دانش‌آموزی توسعه فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی، مهارت‌های اجتماعی و حرکت در راستای نهادینه کردن اهداف سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است؛ به‌شکلی که دانش‌آموزان را از حالت تک بعدی به سمت تربیت در ساحت‌های شش‌گانه سوق بدهیم.

او بیان کرد: از آنجایی‌که سازمان دانش‌آموزی خود را از بدنه آموزش و پرورش می‌داند و به صورت جزیره‌ای فکر نمی‌کند، تمام تلاش خود را در راستای تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می‌کند تا در نهایت شاهد رشد و تعالی دانش‌آموزان در حوزه‌ ‌‌های مختلف باشد.

حسنعلی‌پور با تشریح سخنان وزیر آموزش و پرورش در دیدار مدیران حوزه ستادی سازمان و روسای سازمان دانش‌آموزی استان‌های سراسر کشور، گفت: وزیر محترم آموزش و پرورش نکات راهبردی خوبی را در این دیدار بیان کردند و سازمان دانش‌آموزی را ظرفیت عظیمی دانستند که می‌توان از ظرفیت آن در راستای اهداف تربیتی و پرورشی بهره برد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین اظهار کرد: همچنین وزیر محترم به تأثیرگذاری سازمان دانش‌آموزی اشاره داشتند و فراگیری مهارت‌ها و آموزش‌ها از طریق این سازمان را برای دانش آموزان شیرین‌تر و جذاب‌تر عنوان کردند که این وظیفه ما را در تربیت دانش‌آموزان بسیار سنگین می‌کند.

حسنعلی پور عنوان کرد: انتخاب یک راهبرد سال در سازمان دانش‌آموزی و تدوین چشم‌اندازهای آینده از دیگر نکات مورد تأکید وزیر محترم آموزش و پرورش در دیدار با مدیران استانهای سازمان دانش آموزی بود.

این مسئول با بیان اینکه سازمان دانش‌آموزی استان‌قزوین با تمام ظرفیت خود در راستای تحقق رسالت اصلی سازمان گام برمی‌دارد، تصریح کرد: ما با تحت پوشش داشتن 702 مدرسه، یک هزار و 403 مربی و 21 هزار و 838 دانش‌آموز پیشتاز پسر و دختر ظرفیت بسیار خوبی در استان قزوین هستیم تا در راستای تحقق نکات راهبردی وزیر محترم آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین و برنامه‌های سازمانی گام برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار