مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران

تمامی میادین میوه و تره‌ بار تا ساعت ۸ امشب یکسره باز هستند

تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به جشن شب چله به عنوان یک سنت ملی، گفت با اجرای «جشنواره یلدای ۹۸ در میادین میوه و تره بار» تلاش کردیم تا محصولات مورد نیاز شب چله را با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب در اختیار شهروندان قرار دهیم که خوشبختانه مورد استقبال خوب ایشان قرار گرفت.

کد مطلب: ۹۸۸۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
تمامی میادین میوه و  تره‌ بار تا ساعت ۸ امشب یکسره باز هستند

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، سید سعید راد با تاکید بر ارائه هر چه بهتر و بیشتر خدمات به شهروندان، افزود: «جشنواره یلدای ۹۸» از روز چهارشنبه ۲۷ آذر آغاز شده و امروز که آخرین روز جشنواره است، ۲۴۶ میادین میوه و تره بار تهران تا ۸ شب یک سره مشغول ارائه خدمات به شهروندان هستند.

وی به افزایش مصرف برخی محصولات به مناسبت شب چله، اشاره و اظهار کرد: تدابیر و تمهیدات لازم برای تامین این محصولات از هفته‌ها قبل اندیشیده شده و میادین میوه و تره بار برای تامین محصولات مورد نیاز شهروندان تا آخرین ساعت فعالیت خود یعنی ۸ شب، آمادگی کامل دارند و نسبت به شارژ پالت‌های میوه در غرفه‌ها اقدام می‌کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران همچنین خاطرنشان کرد: انواع تنقلات، شیرینی و خشکبار که امشب سهم بیشتری در سبد خانواده‌ها دارند، در میادین میوه و تره بار با کیفیت مطلوب و ۲۰ درصد ارزان‌تر از میانگین قیمت سطح شهر عرضه می‌شوند و شهروندان می‌توانند این خوراکی‌های ویژه شب یلدا را از این مراکز تهیه نمایند.

گفتنی است، تنوع محصولات در میادین میوه و تره بار در کنار کیفیت مطلوب و قیمت مناسب، این امکان را برای شهروندان فراهم آورده که تمامی مایحتاج مورد نیاز خود را برای شب یلدا به صوت یک‌جا از این مراکز فراهم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار