مشارکت دوهزار و هفتصد نیکوکاردرطرح اکرام محسنین شهرری

شهرری (پانا) - هم اکنون دو هزار و هفتصد حامی نیکوکار از یکهزار و بیست و پنج یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد در این شهرستان حمایت می‌کنند. این را رییس کمیته امداد امام‌خمینی (ره) شهرستان ری اعلام کرده است.

کد مطلب: ۹۸۸۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت دوهزار و هفتصد نیکوکاردرطرح اکرام محسنین شهرری

ابراهیم ذوالفقاریان رییس کمیته امداد امام‌خمینی (ره) شهرستان ری در این رابطه اظهار کرد: از این تعداد سیصد و پنجاه و پنج فرزند یتیم و ششصد و شصت و نه فرزند محسنین هستند که مورد حمایت حامیان قرار دارند.

او ادامه داد: از ابتدای سال جاری این حامیان خیر در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین، بیش از بیست و پنج میلیارد ریال به ایتام نیازمند و فرزندان محسنین این شهرستان کمک کرده‌اند که نسبت به سال قبل از آن بیست درصد رشد داشته است.

ذوالفقاریان خاطرنشان کرد: متوسط بهره‌مندی ایتام و فرزندان محسنین از این کمک‌ها در ماه حدود دو میلیون و پانصد میلیون ریال است که در صدد افزایش آن هستیم تا زمینه کاهش مشکلات این افراد را فراهم کنیم.

رییس کمیته امداد ری افزود: علاوه بر کمک های مالی، برخی از حامیان در خصوص کمک‌های تحصیلی، درمانی و جهیزیه ایتام و فرزندان محسنین نیز با کمیته امداد ری مشارکت می‌کنند.

او اضافه کرد: مدت حمایت حداقل یک سال بوده که طی آن حامی به صورت ماهیانه مبلغ تعهد شده خود را به شماره حساب کمیته امداد امام (ره) با شناسه واریز مخصوص واریز می‌کند.

ذوالفقاریان عنوان کرد: هر کودک یتیم در شهرستان ری سه یا چهارحامی دارد اما کودکان در طرح محسنین به‌دلیل تعداد کم حامیان به نسبت ایتام، نیازمند مساعدت بیشتر خیران هستند.

او : طرح محسنین مخصوص کودکان نیازمندی است که پدرشان زندانی، متواری، جدا شده از همسر و یا معتاد است و آنها را تحت حمایت قرار می‌دهد که بیش از شش هزار و پنجاه نفر در قالب سه هزار و پانصد خانوار تحت پوشش کمیته امداد شهرستان ری هستند که دو هزار و پنجاه نفر از این تعداد را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار