احداث پل عابرپیاده مکانیزه ویژه نابینایان در یزد

یزد (پانا) - رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد از احداث یک پل عابرپیاده مکانیزه ویژه نابینایان در سال آینده خبرداد.

کد مطلب: ۹۸۸۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد

سپنتا نیکنام رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد گفت: به منظور تسهیل در عبور و مرور نابینایان و گذر از بلوار دانشجو و رسیدن به کتابخانه امام علی (ع)، تا سال آینده یک پل عابرپیاده ویژه نابینایان در مقابل این کتابخانه، احداث می‌شود.

او به اقدامات انجام شده برای برخورداری نابینایان از حقوق شهروندی اشاره کرد و افزود: براساس مصوبات شورای اسلامی شهر یزد مناسب سازی ایستگاه‌های اتوبوس برای نابینایان در دستور کار قرار گرفته و تا سال آینده این مهم تحقق می یابد.

نیکنام با بیان اینکه مناسب سازی فضای شهری باید به جریانی در تمام روز‌های سال تبدیل شود، افزود: در گذشته مناسب سازی فضای شهری معطوف به روز‌های خاصی از سال می‌شد، اما در حال حاضر این مهم، از یک اتفاق در سال به یک جریان تبدیل شده است.

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: امسال اقدامات مربوط به مناسب سازی معابر شهری و فضا‌های عمومی و تسهیل در امر عبور و مرور برای افراد ضایعه نخاعی انجام شد و مناسب سازی شهری ویژه نابینایان در اولویت امور سال آینده خواهد بود.

نیکنام در پایان اظهارداشت: در اواخر سال گذشته برای نخستین بار، از طرف شورای شهر یزد یک میلیارد و صد میلیون تومان بودجه، به منظور مناسب سازی فضای شهری در سال ۹۸ برنامه ریزی شد و این موضوع در اولویت یک قرار گرفته است.

منبع؛ باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار