فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان خبرداد:

۷ میلیارد ریال انواع داروی قاچاق در زاهدان کشف شد

زاهدان(پانا) - فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از کشف ۷ میلیارد ریال انواع داروی قاچاق در بازرسی از یک انبار در شهر زاهدان خبرداد.

کد مطلب: ۹۸۸۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
۷ میلیارد ریال انواع داروی قاچاق در زاهدان  کشف شد

محمد قنبری اظهار کرد: در پی اخبار واصله به مأموران یکی از کلانتری‌های شهر زاهدان مبنی بر اینکه افرادی با دپوی مقادیری قابل توجه دارو در یک انبار کالا در شهر زاهدان قصد خروج غیرقانونی آن‌ها از مرز‌های شرقی کشور را دارند، موضوع در دستور کار مأموران این کلانتری قرار گرفت.

او افزود: مأموران انتظامی پس از انجام تحقیقات و حصول اطمینان از موضوع با هماهنگی قضایی در بازرسی از محل تعداد ۵۳۶ هزار و ۷۰۰ عدد انواع قرص و کپسول را شامل ۲۲۰ هزار ۸۰۰ عدد قرص "ال‌ای دی"، ۸۶ هزار و ۴۰۰ عدد قرص "فنوباربیتال"، ۲۲۹ هزار و ۵۰۰ عدد کپسول "تتراسایکلین" بهمراه ۱۳۲۰ عدد آمپول "سفتراکس" که همگی فاقد مجوز‌های حمل و باربری قانونی بودند کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: ارزش ریالی دارو‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

او با اشاره به دستگیری ۲ فرد متخلف در این رابطه تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های‌تکمیلی، به قصد و نیت خود برای خروج غیرقانونی این دارو‌ها به کشور پاکستان اعتراف کردند.

سردار قنبری در پایان با اشاره به تأثیر مخرب پدیده‌قاچاق بر اقتصاد کشور از عزم جدی پلیس در برخورد با این پدیده خبر داد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در خصوص فعالیت قاچاقچیان کالا، ارز و سوخت از طریق تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار