برگزاری محفل انس با قرآن در شهر قدس

شهر قدس (پانا) - به مناسبت هفته قرآن، محفل انس با قرآن با حضور مسئولین شهرستان و 400 نفر از دانش آموزان در امامزاده حضرتین شهر قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۷۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری محفل انس با قرآن در شهر قدس

در این مراسم محمدقاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر قدس در سخنانی خطاب به دانش آموزان گفت: اگر به دنبال کسب سعادت و زندگی سعادتمندانه و خیر دنیا و آخرت هستید با قرآن مانوس بوده و به آن تمسک کنیدوبیگانه بودن نسبت به قرآن انسان را در زندگی و درس دچار سردر گمی و تردید نموده و موجبات ایجاد فتنه را فراهم می آورد.

مصطفی برجی کارشناس مسئول قرآن،عترت و نماز آموزش و پرورش شهر قدس نیزدر این مراسم معنوی افزود:به لطف و عنایت الهی در هفته بزرگداشت قرآن و آغاز برگزاری مسابقات قرآن ،عترت ونماز دانش آموزی. محفل با شکوهی در امامزاده حضرتین شهرقدس با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه با این هدف برگزار شد.

او بیان داشت : دانش آموزان ما بدانند استماع قرآن آدابی دارد و از اهمیت بسزای بر خوردار است و اینکه شنیدن آیات الهی خود حضوری است در بارگاه الهی و عبادتی میباشد دسته جمعی و آرامش بخش و مفرح روان.

برجی اذعان داشت: آشنایی دانش آموزان با قاریان و حافظان مطرح کشوری،میتواند انگیزه ای باشد برای فراگیران و الگو برداری از آنان چرا که دانش آموزان در سنین نوجوانی دنبال الگو و نمونه هستند تا تقلید کنند وبنابر این برگزاری همایش‌ها و نشست‌ها که مدنظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیزمی باشد و ایشان هم بر این تاکید دارند که در چنین محافلی فقط جهت استماع آیات الهی حضور بهم رسانید .

در این مراسم معنوی که قاری بین المللی قاسمی وحافظ کل قرآن کریم عرشیا سلیمانی حضور داشتند واز حافظان یک تا بیست جزءقرآن کریم تجلیل به عمل آمد.

/خبرنگار: شایان میدانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار