برگزاری انتخابات پارلمان دانش آموزی گناباد

گناباد (پانا)- نوزدهمین دوره انتخاب شورای دانش آموزی جهت انتخاب پارلمان در گناباد برگزار شد .

کد مطلب: ۹۸۷۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری انتخابات پارلمان دانش آموزی گناباد

نوزدهمین انتخابات شورای دانش آموزی جهت حضور در پارلمان با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان،معاونین و کارشناسان اداری در کانون شهید بهشتی برگزار شد.

حسین احمدی مدیر آموزش و پرورش گناباد گفت: دانش آموزان در یک فرایند نظام بندی شده تلاش می کنند در فعالیت های آموزشگاه خود دخالت کرده و نظرات خود را به مسئولین برسانندو فاصله خود را با مدیریت مدارس کاهش دهند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناباد خاطرنشان کرد:یکی از وظایف شورای دانش آموزی شناخت نقاط قوت و ضعف مدارس و مشارکت در کارگروه های متعدد مدارس برای عملی کردن ساحت های سند تحول بنیادین است تا با روحیه مشارکتی در تصمیم گیرها ایفای نقش کنند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی نیز در این مراسم افزود : شورای دانش آموزی باید در راس فعالیتهای مدرسه قرار گیرد. فدوی بیان داشت در سال جاری با دستورالعمل ارسالی به مدارس از همکاران آموزشگاه ها خواسته ایم بسیاری از فعالیت ها و برنامه های مدرسه با شورای دانش آموزی در حیطه های مختلف آموزشی،پرورشی ورزشی شکل گیرد.

هوشمند کارشناس شورای دانش آموزی گناباد نیز در ابتدای مراسم در خصوص طرحها و برنامه های این پارلمان به ایراد سخنرانی پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار