گردهمایی مدیران مدارس ابتدایی آموزش و پرورش منطقه 16 تهران

چهارشنبه 27 آذر ماه باحضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرتهران، مدیرآموزش وپرورش، معاونین منطقه و مدیران مدارس ابتدایی منطقه نشستی را در پژوهشسرای اندیشه برگزاری کردند.

کد مطلب: ۹۸۷۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی مدیران مدارس ابتدایی آموزش و پرورش منطقه 16 تهران

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 16 شهرتهران، چهارشنبه 27 آذر ماه باحضور ربوشه معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرتهران نشستی در حوزه آموزش ابتدایی و به میزبانی پژوهشسرای اندیشه برگزار کردند.

در این نشست که باحضور پالیزدار مدیرآموزش و پرورش منطقه، خرقانیان نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان، تنی چند از اعضای شورای معاونین منطقه و مدیران مدارس دوره ابتدایی آغاز گردید در ابتدا مصطفی پالیزدار ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی خدمت حضار و میهمانان و مدعوین هفته پژوهش را نیز تبریک عرض نموده و این نشست و گردهمایی را فرصتی جهت تبادل تجارب در راستای پیشبرد اهداف دوره آموزش ابتدایی دانست و سپس افزود امید که بتوانیم با به کارگیری از شیوه های نوین کلاس های درس را در سطح مدارس پویا، فعال و بانشاط تراز قبل شاهد باشیم؛ وی همچنین افزود: یکی از ماموریت های اصلی مدیران نیز توان افزایی معلمان است که لازم است محیط انگیزشی برای آن فراهم نمائیم.

در ادامه خرقانیان نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان مطالبی را درخصوص فعالیت های جاری در این صندوق به سمع و نظر حضار رسانده و یادآور شد که امید فرهنگیان بتوانند با مطالعه و آگاهی دقیق تر، بیش از پیش حضور و فعالیت خود را در این صندوق پویا و فعال تر سازند.

سعید ربوشه، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرتهران نیز در ادامه ضمن خیرمقدم و تشکر از دعوت منطقه جهت حضور در جمع مدیران افزود: امید که بانگاه و اتکاء به قدرت مطلق ذات الهی بتوانیم مسائل و امور جاری در حوزه آموزش ابتدایی را به منصه ظهور برسانیم؛ وی در ادامه نیز در خصوص سیاست ها و خط مشی های مورد انتظار در این حوزه را به سمع و نظر مدیران رساند.

قصه خوانی توسط یکی از دانش آموزان برتر قصه گوی منطقه و اجرای آزمون از مفاد آئین نامه اجرایی مدارس اجرا و به برترین ها جوایزی اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار