معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان: توسعه و گسترش یادگیری محلی می تواند در ریشه کنی بیسوادی درمانگر باشد

زاهدان(پانا) _ معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: توسعه و گسترش یادگیری محلی می تواند در ریشه کنی بیسوادی این استان درمانگر باشد.

کد مطلب: ۹۸۷۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان: توسعه و گسترش یادگیری محلی می تواند در ریشه کنی بیسوادی درمانگر باشد

علی زینی وند در جلسه شورای سوادآموزی استان که در محل سالن اجتماعات استانداری تشکیل شد، اظهار کرد: ما آمادگی داریم که جلسات منظم شورای سوادآموزی استان را به صورت منظم و حتی فوق العاده برگزار کنیم.

او افزود: تفاهم‌نامه هایی فی مابین اداره سوادآموزی با دستگاه های اجرایی وجود دارد که بایستی به صورت الزام آور طرفین به آن عمل کنند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار بیان کرد : با توجه به حجم بیسوادی استان و پراکندگی جمعیتی آن نیازمند استفاده از همه ظرفیت ها موجود خصوصاً وزارت کشور هستیم.

وی ادامه داد: اداره نهضت سوادآموزی بایستی علاوه بر آموزش سواد به بازمانده‌های از تحصیلی، مهارت آموزی را نیز به این دسته از افراد در دستورکار خود قرار دهد.

زینی وند تصریح کرد: تشکل ها باید در بحث بازماندگان از تحصیل کمک کنند زیرا با طیف عظیمی از مردم سر وکار دارند و می تواند در این باره نقش تاثیر گذاری ایفا کنند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار در پایان با اینکه باید همه دهیاری‌ها و فرمانداری ها در امر ریشه کنی بی سوادی پای کار بیایند، خاطرنشان کرد: ادارات سوادآموزی پژوهش محوری را در امر انسداد مبادی بی سوادی استان سرلوحه خود قرار دهند و راهکارهای لازم را بیابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار