"اعتماد مردم"، مهم ترین سرمایه اجتماعی پلیس

قم (پانا) - معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه ناجا در خط مقدم پیشگیری از آسیب های اجتماعی قرار دارد، مهم ترین سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی را اعتماد مردم دانست.

کد مطلب: ۹۸۷۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد
"اعتماد مردم"، مهم ترین سرمایه اجتماعی پلیس

سرهنگ "سید مجتبی اشرفی" طی سخنانی در کارگاه اطلاع رسانی، عملیات روانی، مستند سازی و فنون تدریس ویژه رابطان اجتماعی معاونت ها و پلیس های تخصصی پلیس قم، با بیان اینکه در عصر اطلاعات و ارتباطات قرار داریم، اظهارداشت: اشخاص و سازمان هایی موفق هستند که از سطح اطلاعات و ارتباطات بیشتری برخوردار باشند.
وی با اشاره به اهمیت اطلاعات و ارتباطات، تصریح کرد: حرکت و پویایی سازمانی، نیازمند داشتن اطلاعات و ارتباطات قوی و لازمه آن نیز داشتن اطلاعات و مستندات قوی است که به درستی در اختیار سازمان قرار بگیرد.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم، اطلاع رسانی و مستند سازی را از اساسی ترین حوزه های درون سازمانی برای رسیدن ناجا به اهداف مورد نظر خود دانست و نقش رابطان اجتماعی یگان ها را بسیار مهم ارزیابی کرد.
سرهنگ اشرفی با بیان اینکه مقبولیت یک سازمان هنگامی رخ می دهد که با اعتماد مردم همراه باشد، تاکید کرد: مهم ترین سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی، اعتماد مردم است.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان، مسئولان اجتماعی یگان های و رده های معاونت ها و پلیس های تخصصی را عناصر انگیزه بخش سازمان دانست و تصریح کرد: به تصویر کشیدن خدمات و فعالیت های کارکنان سبب انگیزه مضاعف آن ها در ایجاد امنیت شده و در ثواب این خدمت سهیم هستید.
وی با اشاره به بحث آموزش همگانی، حوزه های یادگیری و بازآموزی را بسیار با اهمیت برشمرد و گفت: جامعه روز به روز در حال تغییر و تحول بوده و ماهیت جرایم نیز دائماً در حال تغییر است بنابراین بایستی دامنه یادگیری را متناسب با آن توسعه ببخشیم.
سرهنگ اشرفی با بیان اینکه ناجا در خط مقدم پیشگیری از آسیب های اجتماعی قرار دارد، اضافه کرد: هنگامی آموزش همگانی اثر بخش خواهد بود که با تغییر رفتار همراه شده و این مهم بزرگترین منفعت را برای مخاطبان به همراه خواهد داشت.
گفتنی است، پیش از سخنان معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم سرهنگ "مهرداد حاجی زاده" معاون اجتماعی این فرماندهی گزارشی از اهداف و روند کارگاه یک روزه آموزشی ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار