«سومین فستیوال نمایشنامه خوانی سپید» در ارومیه آغاز به کار کرد

ارومیه (پانا) - « سومین فستیوال نمایشنامه خوانی سپید» با اجرای دوعنوان نمایشنامه در سالن صفی الدین ارموی حوزه هنری آذربایجان غربی در شهرستان ارومیه آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۹۸۷۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
«سومین فستیوال نمایشنامه خوانی سپید» در ارومیه آغاز به کار کرد

در نخستین روز برگزاری این فستیوال هنری دوعنوان نمایشنامه « بهشت و به تدریج» با موضوع معنویت و امید در خانواده با حضور علاقمندان و هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی استان آذربایجان غربی بر روی سن رفت و اجرا شد.

فستیوال نمایشنامه خوانی « سپید» در سومین دوره اجرای خود با حضور چهار گروه نمایشنامه خوانی و 34 نفر از هنرجویان دوره آموزش بازیگری تئاتر حوزه هنری آذربایجان غربی در سال جاری برگزار می شود که درهمین راستا در آخرین روزاجرای ( ۲۸ آذر) این فستیوال ، نمایشنامه های « چوپان دروغگو و برادرها می میرند» با موضوع های طنز و خانواده از ساعت ۱۶ در سالن صفی الدین اورموی حوزه هنری آذربایجان غربی بر روی صحنه می روند .

دومین« فستیوال نمایشنامه خوانی سپید» نیز در سال 1397به مدت دو روز با مشارکت پنج گروه نمایشنامه خوان در سالن شیخ صفی الدین اورموی شهرستان ارومیه برگزار شد که در این فستیوال نمایشنامه های « خانه کاغذی» از شهرام کرمی « او مرد بزرگیست» نوشته رسول بانگین و« حقیقتی درباره مریم » اثر مهدی شهرتی در کنار نمایشنامه های «کوچه و شاعر» با حضور گروه‌های نمایشنامه خوانی از شهرستان‌های چایپاره و ارومیه برگزار گردید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار